فراخوان سومین جشنواره سراسری تئاتر کودک و نوجوان ˝سوره ماه˝ انتشار یافت

۲۰خردادماه،

سومین جشنوراه سراسری تئاتر کودک و نوجوان ماه ویژه مراکز استانی حوزه هنری از سوی دبیرخانه مرکزی محافل و جشنواره‌های حوزه هنری فراخوان داد.

به گزارش هنرآنلاین، با هدف پرداختن به بنیان‌های تعلیمی- تربیتی جامعه، حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، بخش کودک و نوجوان بیست و دومین جشنواره سراسری تئاتر سوره­ ماه را برگزار می‌کند.

شرایط حضور گروه های استانی در متن کامل این فراخوان آمده که علاقمندان می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی مرکز محافل و جشنواره های حوزه هنری به نشانی www.artfest.ir از آن مطلع شوند.

بر اساس این گزارش بخش ویژه سومین جشنواره سراسری تئاتر کودک و نوجوان شامل تولیدات ابداعی ویژه مانند تئاتر در خانه با مشارکت اعضاء خانواده – تعزیه‌های نگارش یافته ویژه نوجوانان، نمایش‌های کوتاه و محدود ویژه خردسالان زیر شش سال – نمایش‌های کوتاه تولیدی با بازی کودکان خردسال – نمایش کاربردی و… است. این بخش خارج از مسابقه بوده و در صورت ابداعی بودن، مورد حمایت قرار خواهد گرفت.

همچنین در این فراخوان تصریح شده اثر راه یافته به مرحله نهایی، از حداکثر۱۰میلیون ریال حمایت مالی بهره ‌مند خواهد شد و برای چند اثر راه یافته به مرحله نهایی، در سال فرصت اجرای عمومی در تهران ایجاد خواهد شد.

بر این اساس، مرحله نهایی جشنواره به صورت رقابتی داوری می‌شود و برگزیدگان، در بخش‌های نمایشنامه‌نویسی – کارگردانی – بازیگری (مرد، زن و خردسال، طراحی دکور، ساخت و اجرای موسیقی ، طراحی لباس ، طراحی و ساخت عروسک حائز رتبه شده و جایزه دریافت می‌کنند.
گفتنی است مهلت ثبت آثار در پایگاه اینترنتی www.artfest.ir توسط مراکز استانی حوزه هنری و ارسال به دبیرخانه مرکزی محافل و جشنواره های حوزه هنری، حداکثر تا تاریخ ۱۵ تیرماه اعلام شده است.

نتایج نهایی پذیرش متون نیز اول مردادماه سال جاری و مهلت ارسال DVD آثار ۱۰ مهرماه و داوری و اعلام نتایج مرحله¬ ی بازبینی فیلمهای آثار از ۱۵ مهرماه تا ۱ آبان صورت می گیرد.

انتهای پیام/۵۳
 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.