فراخوان شعر «انتصار» برای حمایت از مسلمانان میانمار/ جایزه‌ای در کار نیست!

میلاد عرفان‌پور، مدیر هماهنگی فراخوان شعر «انتصار» در گفتگو با خبرنگار مهر در این زمینه اظهار کرد: با توجه به اخبار منتشر شده درباره کشتار مسلمانان بی‌گناه کشور میانمار، موسسه فرهنگی شهرستان ادب با انتشار فراخوانی از شاعران انقلاب اسلامی به ویژه شاعران جوان خواست تا با سرایش اشعاری به محکومیت این کشتار و بیان مظلومیت مسلمانان این کشور بپردازند.

وی با اشاره به انجام حرکت‌های مشابه در زمینه قحطی در کشور سومالی و نیز جنگ در منطقه غزه گفت: این فراخوان به صورت خودجوش و بدون هر نوع جایزه یا برگزاری جشنواره از شاعران کشور به ویژه شاعران جوان خواسته است، ظلم حاکم بر مردم مسلمان میانمار را محکوم کنند.

عرفان‌پورادامه داد: تاکنون اشعار زیادی در این زمینه به موسسه رسیده است که به تدریج در صفحه مرتبط با این موضوع به نشانی www.shahrestanadab.com/entesar منتشر خواهد شد.

این شاعر افزود: فعلا برنامه‌ای برای مکتوب کردن این اشعار نداریم و سعی ما ایجاد فضایی در رسانه و خلق جایگاهی در این زمینه برای اطلاع‌رسانی سایبری است.

وی با اشاره به سرایش نخستین شعر در این زمینه از سوی علیرضا قزوه گفت: این فراخوان تا زمان حل و فصل این بحران به فعالیت خود ادامه خواهد داد.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.