فراخوان مجدد پرسپولیس برای تشکیل کانون حمایت از پیشکسوتان – اخبار ورزشی

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در راستای تحقق اهداف فرهنگی و به منظور ارج نهادن به مقام با ارزش پیشکسوتانی که در طول تاریخ ورزش حرفه‌ای خود پیراهن پرافتخار پرسپولیس را بر تن کرده‌اند قصد صدور کارت شناسایی معتبر برای این عزیزان را دارد تا با تشکیل خانواده بزرگ پرسپولیس تمامی زحمتکشان تاریخ این باشگاه از مزایای عضویت در کانون پیشکسوتان بهره‌مند شوند.

نظر بر اینکه در اولین فراخوان موفق به جمع‌آوری مدارک لازم از سوی تمامی سپیدموان و عزیزان پرسپولیس نشدیم و از آنجایی که قصد داریم تا تاریخ معینی کارت‌های عضویت تهیه و در اختیار پیشکسوتان قرار دهیم بنابراین از تمامی این عزیزان استدعا داریم با تهیه مدارک مورد نیاز از قبیل عکس، کپی شناسنامه، کارت ملی و ارائه آن تا ۱۸/۷/ به باشگاه در این راه ما را یاری رسانند.

امید است باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس بتواند در جمع‌آوری پیشکسوتان زحمت‌کش تاریخ این باشگاه افتخارآفرینان پرسپولیس گامی موثر در ارائه خدمات و حل مسائل مربوط به پیشکسوتان بردارد.

پیشکسوتانی که تاکنون مدارک خود را ارائه نکرده‌اند می‌تواند با مراجعه به ساختمان باشگاه پرسپولیس و بخش اداری آن واقع در طبقه پنجم یا برقراری ارتباط با حمید استیلی و ایرج پازوکی نمایندگان باشگاه پرسپولیس در امور پیشکسوتان مدارک لازم را ارائه نمایند.

گفتنی است با تاکید محمد رویانیان و پیگیری‌های به عمل آمده از سوی مدیران باشگاه پرسپولیس تا کنون مدارک اغلب پیشکسوتان پرسپولیس جمع‌آوری شده و اقدامات لازم به منظور صدور کارت عضویت در کانون پیشکسوتان پرسپولیس انجام شده و باشگاه پرسپولیس بزودی جزئیات خدمات ویژه‌ای که به پیشکسوتان ارائه خواهد کرد را اعلام خواهد کرد.

همچنین برای ساماندهی هرچه بهتر کانون هواداران نیز برنامه‌های جدیدی در دستورکار باشگاه پرسپولیس قرار گرفته که متعاقبا اعلام خواهد شد.

۴۳ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.