فراخوان مشمولان دیپلم و زیردیپلم برای اعزام به خدمت

همه مشمولان دیپلم و زیر دیپلم دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ نوزدهم تیرماه سال جاری‏، برای اعزام به خدمت فراخوانده شدند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از اداره اجتماعی سازمان وظیفه عمومی ناجا، این سازمان ضمن فراخوان همه مشمولان غایب و غیرغایب متولد ۱۳۵۵ تا پایان خرداد ۱۳۷۳ برای انجام خدمت دوره ضرورت، طی اطلاعیه ای اعلام کرد: مشمولان دیپلم و زیر دیپلم سال های مذکور که برگ آماده به خدمت به تاریخ نوزدهم تیرماه سال از سازمان وظیفه عمومی ناجا دریافت داشته اند باید راس ساعت و تاریخ در نظر گرفته شده در محل و مراکز تعیین شده به منظور اعزام به خدمت دوره ضرورت حضور به هم رسانند.

قابل توجه مشمولان ساکن تهران بزرگ

همه مشمولان دیپلم و زیردیپلم غایب و غیر غایب که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ تیر ماه سال هستند باید رأس ساعت ۶ صبح روز دوشنبه مورخ ۱۹ تیر به محل و مراکزی که توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا در قالب برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح ابلاغ گردیده است حضور پیدا کنند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

قابل توجه مشمولان ساکن سایر استان های کشور

مشمولان دیپلم و زیردیپلم غایب و غیر غایب که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ تیر ماه سال می­باشند باید رأس ساعت ۷ صبح روز دوشنبه مورخ ۱۹ تیرماه به معاونت وظیفه عمومی استان محل سکونت مراجعه تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

لازم به ذکراست، عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده غیبت محسوب می شود و در ضمن آن دسته از مشمولانی که به هر دلیل تاکنون موفق به دریافت برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نشده اند می توانند به نزدیکترین دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی(پلیس+۱۰) مراجعه و نسبت به دریافت برگ مذکور اقدام و بر اساس اطلاعات مندرج در آن اقدام نمایند.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.