فراخوان نمایشگاه گروهی عکس نگارخانه بن بست با عنوان “شرح من”

به گزارش خبرگزاری ممتازنیوز: نگارخانه بن بست در نظر دارد در روزهای انتهایی فروردین ۹۲ نمایشگاه گروهی عکس با عنوان “شرح من” برگزار نماید .
نمایشگاه نامبرده مجموعه ای از عکس های مفهومی و معنا گرا در مورد شرح شما از زندگی و برجسته کردن مسائل مهم ولی کمرنگ روزمره هر فردی می باشد .
عکس ها در قطع ۴۰*۳۰ چاپ خواهد شد . در ابتدا لازم است بین ۵ تا ۱۰ اثر از عکس های خود را با فرمت jpg را به پست الکترونیک گفته شده ارسال نمایید تا بعد از تایید و انتخاب بین ۳ تا ۶ اثر آن را با فرمت jpg و با کیفیت ۱۵۰ dpi و با اندازه ۴۰*۳۰ به پست الکترونیک گفته شده و یا بر روی سی دی به آدرس نگارخانه ارسال نمایید .
امکان فروش عکس ها در نمایشگاه ممکن و در صورت تمایل می توانید کتاب ، تقویم و … از عکس های خود در نمایشگاه شرکت دهید ( ۱۰% از فروش متعلق به نگارخانه خواهد بود ).
نگارخانه بن بست در نظر دارد کتابی از آثار منتخب از کلیه نمایشگاه های گروهی و انفرادی در انتهای سال ۹۲چاپ نماید ، تا یادگاری از آثار برگزیده هنرمندان جوان و پیشکسوت باشد.
لازم به توضیح است دوری مسافت هنرمندان مشکلی در شرکت هنرمند در نمایشگاه ایجاد نخواهد کرد ، و گواهی نمایشگاه گروهی به ادرس گفته شده ارسال خواهد شد .
ضروری است به همراه فایل های ارسالی مشخصات عکاس شامل : نام ، نام خانوادگی ، سال تولد ،میزان تحصیلات ،شهر محل سکونت ، شماره تماس و رزومه هنری و برای هر عکس اطلاعاتی از جمله : عنوان ، مکان گرفتن عکس ، قیمت ذکر شود.
مسئولیت اصالت آثار و رعایت قوانین کپی رایت عکسها بر عهده ارسال کننده می باشد. در صورت نقض در آن، ارسال کنندگان آثار مسئول بوده و هیچ گونه مسئولیتی متوجه نگارخانه بن بست نمی باشد.
به تمامی شرکت کنندگان که آثارشان در نمایشگاه به نمایش درآمده گواهی شرکت تعلق خواهد گرفت.
برای کسب اطلاعات بیشتر با ایمیل ذیل در تماس باشید .
آدرس نگارخانه : میدان آزادی ، خیابان استاد معین ، ساختمان داوود حیدری ، نگارخانه بن بست
پست الکترونیک : n.shahpori_ir@yahoo.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.