فراخوان نمایش‌های رادیویی جشنواره تئاتر دانشگاهی انتشار یافت

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

فراخوان بخش نمایش‌های رادیویی هفدهمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران از سوی دبیرخانه این جشنواره انتشار یافت.

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از روابط عمومی جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران؛ دبیرخانه این جشنواره با مشارکت مرکز هنرهای نمایشی رادیو، به منظور معرفی و حمایت از نمایش های رادیویی برتر دانشجویی، این بخش را با رویکردها و شرایط زیر برگزار می کند:

رویکردهای انتخاب آثار

– جسارت، تجربه و آگاهی در تئاتر دانشگاهی

– آثار بهره‌مند از ارزش‌ها و باورهای دینی جامعه ‏ایرانی

– رویکردهای نوین اجرایی به میراث ‏فرهنگی و کهن ایران‏ زمین

– توجه به مضامین سیاسی و اجتماعی روز با تاکید بر مفاهیم مرتبط با صلح

– تالیف‏ های دانشجویی که با در نظر گرفتن محورهای فوق برای جشنواره تئاتر دانشگاهی تولید شده باشند.

شرایط شرکت در این بخش

متقاضیان شرکت در این بخش باید پس از تکمیل فرم ثبت نام در پایگاه اینترنتی جشنواره، با توجه به دستورالعمل فوق، اطلاعات مربوط به آثار خود و نمایشنامه رادیویی (با رعایت اصول تنظیم نمایش های رادیویی) خود را تا ۱۵ دی ماه در پایگاه اینترنتی جشنواره بارگذاری کنند.

پس از اعلام نتایج بازخوانی تا ۵ بهمن ماه ، طبق اولویت اخذ امتیاز متن، برای تعدادی از گروه ها امکانات ضبط در رادیو فراهم خواهد شد. شایان ذکر است، گروه هایی که متن نمایشی آن ها در اولویت ضبط در رادیو قرار نگرفته اند، می توانند به صورت آزاد آثار خود را ضبط و سپس فایل صوتی خود را تا تاریخ اعلام شده به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

متقاضیان باید آثار ضبط شده خود را روی لوح فشرده (با فرمت MP3 یا (Audio در سه نسخه به همراه طرح اجرایی (حداقل در یک صفحه A4 و در سه نسخه) برای بازشنوایی تا ۲۰ اسفندماه در پایگاه اینترنتی جشنواره اعلام کنند. تعدادی از گروه ها با تشخیص هیئت انتخاب برای اجرای رادیوتئاتر به مرحله نهایی جشنواره معرفی می شوند.

از میان آثار اجرا شده در قالب رادیوتئاتر در مرحله نهایی و پس از داوری به صورت زنده، از یک اثر به عنوان رادیوتئاتر برگزیده و از یک اثر به عنوان رادیوتئاتر تقدیرشده، حمایت به عمل خواهد آمد.

گفتنی است، متقاضیان برای هماهنگی های بیشتر می توانند با عمار خطی، مدیر بخش نمایش های رادیویی جشنواره، از طریق شماره ۸۸۸۹۵۴۷۵ ارتباط برقرار کنند.

انتهای پیام/۳۲/


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.