فراخوان همایش ملی ˝قدرت ملی در آینه هنرهای نمایشی˝ انتشار یافت

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

همایش ملی ˝قدرت در آیینه هنرهای نمایشی˝ با هدف پژوهش و واکاوی داشته‌های سرزمین ایران، هنرمندان عرصه نمایش را به همکاری فراخواند.

به گزارش هنرآنلاین به نفل از روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی؛ در متن این فراخوان و در تشریح اهداف همایش آمده: همایش هنر و قدرت ملی میزبان مقالاتی خواهد بود که به تحقیق در مفاهیم، استعاره‌ها و نمادهای نمایش قدرت ملی در آثار تئاتر ، سینما و انیمیشن پرداخته‌اند و تجربه کشورهای مختلف در طول تاریخ هنر را به دقت دنبال کرده‌اند. این همایش، فرصتی برای بازتعریف مفاهیم بنیادین هنر و قدرت ملی و نقاط اشتراک مفهومی آنها خواهدبود تا ضمن واکاوی تاریخی به عرصه‌های تازه‌ی بروز و نمود قدرت ملی نیز پرداخته شود.

در این فراخوان از همه اندیشمندان، اساتید و پژوهشگران و دانشجویان برای ارایه مقاله علمی در چارچوب محورهای همایش دعوت شده است:

– تعریف مفاهیم بنیادین هنر و قدرت ملی و نقاط اشتراک مفهومی
– واکاوی تاریخی – تحلیلی، بروز نمود قدرت ملی در هنرهای نمایشی
– بررسی تجارب سایر کشورهای دنیا در به کارگیری هنرهای نمایشی در تولید قدرت ملی
– پیشنهاد راهکارهای نهادینه کردن نمایش قدرت ملی در هنرهای نمایشی

متقاضیان می‌توانند چکیده مقالات خود را تا روز ۴ آذرماه سال‌جاری به دبیرخانه این همایش واقع در خیابان حافظ،‌خیابان سرهنگ سخایی، بین سی تیر و فردوسی، شماره ۵۸ ، معاونت پژوهشی دانشگاه هنر ارسال کنند.

همچنین فرم شرکت و مزایای شرکت در این همایش، بر روی پایگاه اینترنتی دانشگاه هنر به نشانی www.art.ac.ir/research و http://ghodratemeli.art.ac.ir قرار دارد.

انتهای پیام/۳۲/


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.