فراخوان پنجمین دوره جشنواره نشریه بسیج دانشجویی

جشنواره نشریات بسیج دانشجویی در پنجمین دوره خود با شعار دانشگاه اسلامی، تفکر متعهد و نشریه مولد تا ۱۵ آذر سال جاری به دریافت آثار از سراسر کشور ادامه‌ می‌دهد.

محمد صادق ابراهیمی دبیر پنجمین جشنواره نشریات بسیج دانشجویی به خبرنگار حوزه کتاب و ادبیات خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: این جشنواره برای پنجمین سالی است که به نشریات برتر بسیج دانشجویی از سراسر کشور جایزه اهدا می‌کند.
وی افزود: در حال حاضر دبیرخانه مرکزی جشنواره در تهران با همکاری نواحی بسیج دانشجویی در سراسر کشور آثار را تا ۱۵ آذر دریافت و بعد از آن به داوری آنها می‌پردازند.
ابراهیمی افزود: با توجه به شعر امسال جشنواره دانشگاه اسلامی،‌ تفکر متعهد و نشریه مولد، ۴ بخش در جشنواره شامل نشریه، آثار چاپ شده، بخش ویژه و بخش دیجیتال فعالیت می کنند.
وی افزود: در بخش نشریه تمامی تولیدات نشریات دانشجویی با موضوع فرهنگی،‌ اجتماعی، سیاسی، صنفی و غیره مورد ارزیابی و در بخش آثار چاپ شده کسانی که آثاری در قالب عکس، طنز، کاریکاتور و سرمقاله چاپ کرده اند مورد ارزیابی و در بخش ویژه ۴ مورد جنبش ضد وال استریت،‌ بیداری اسلامی، جنگ نرم و شعار سال مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و در بخش دیجیتال تمام تولیدات الکترونیک ارزیابی خواهند شد.
وی در ادامه گفت: هدف اصلی جشنواره ترغیب و تشویق بخش های مختلف دانشجویی برای حضور در رسانه مکتوب و تصویری و ورود به فضای حرفه ای است.
وی در مورد جوایز گفت: قرار است در بخش های مختلف به نفرات اول تا سوم جوایز نقدی اهدا شود البته اگر آثار فاخرتر باشند افزایش جوایز خواهیم داشت.
وی خاطرنشان کرد: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۹۲۱-۸۷۵۵۱۲۵۰ و یا به سایت BSO.IR مراجعه کنند./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.