فراخوان کارگاه طراحی پوستر مخابرات منتشر شد

هنر > تجسمی
فراخوان برگزاری کارگاه طراحی پوستر با موضوع «مخابرات» از سوی اداره کل روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران منتشر شد.

به گزارش همشهری آنلاین، براساس فراخوان منتشر شده، این کارگاه به منظور بهره‌مندی از خلاقیت و ایده‌های جدید و همچنین مشارکت هنرمندان فعال عرصه گرافیک در تبلیغات شرکت مخابرات ایران برگزار  می‌شود و شرکت فرهنگ فیلم تهران مجری طرح خواهد بود.

فرزاد ادیبی، مدرس این کارگاه سه روزه است که آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

علاقمندان جهت حضور در این کارگاه لازم است حداکثر پنج نمونه از پوسترهای خود در قطع ۵۰۰ در ۷۰۰ پیکسل با فرمت JPEG را تا تاریخ ۲۰ مهرماه سال جاری همراه با بیوگرافی، نشانی و تلفن تماس به پست الکترونیک tciposter@gmail.com ارسال کنند.

پس از ارزیابی آثار ارسالی، ۲۰ نفر از هنرمندان واجد شرایط برای حضور در کارگاه سه روزه که در تهران برگزار می‌شود، دعوت خواهند شد.

در این کارگاه، هنرمندان به طراحی پوسترهای مورد نظر با موضوعات مشخص پیرامون «مخابرات» پرداخته و پس از آن، پوسترهای برتر انتخاب و آثار خلق شده در نمایشگاه گروهی به نمایش گذاشته خواهند شد.

آثار منتخب در این کارگاه برای پاسخ به نیازهای بصری شرکت مخابرات در قالب بیلبورد، پوستر، کارت، بروشور، کتاب و … مورد استفاده قرار می‌گیرند.

به شرکت کنندگان در این کارگاه گواهینامه حضور و به نفرات اول تا سوم جوایز نفیسی توسط شرکت مخابرات ایران اهداء خواهد شد.

به همراه داشتن لپ تاب در طول برگزاری کارگاه برای هر نفر الزامی است.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۲۶ و ۸۸۶۶۵۵۲۵ تماس بگیرند.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.