فرار جنجالی یک زندانی در فرانسه

۲۵فروردین۱۳،

انتخاب: فرار یک زندانی فرانسوی از زندان با استفاده از سلاح کمری و مواد منفجره سیستم امنیتی در زندان های فرانسه را زیر سوال برد.

شبکه پنج تلویزیون فرانسه گزارش داد: یک زندانی فرانسوی صبح روز جمعه از زندانی در نزدیکی شهر لیل فرار کرد. او در جریان فرار خود از زندان، چهار بار از مواد منفجره استفاده کرد و چهار نگهبان زندان را به گروگان گرفت. اکنون تمامی نیروهای امنیتی فرانسه برای یافتن وی بسیج شده اند. گزارشگر این شبکه گفت: این مرد در عرض کمتر از سی دقیقه از زندان سوکودَن فرار کرده است.

وی که ساعت هشت و سی دقیقه صبح با یکی از نزدیکانش ملاقات کرده بود، با یک اسلحه کمری چهار تن از نگهبانان زندان را به گروگان گرفت و به همراه این چهار گروگان با انفجار موانع موجود در سر راه خود، از زندان گریخت. این زندانی که به همراه گروگان هایش با یک خودرو از ساختمان زندان دور شده بود، آخرین بار در بزرگراه دیده شده است. وی بی آن که به گروگان های خود آسیبی برساند، آن ها را در بزرگراه آزاد کرد. زندانی فراری، خودرویی را که با آن فرار کرده بود را به آتش کشید و با خودرویی دیگر به راه خود ادامه داد. این زندانی چهل ساله که نیمی از عمر خود را در زندان گذرانده است، در سال دو هزار و ده به سرقت و قتل یک مامور پلیس مبادرت کرده بود و در سال دو هزار و یازده دستگیر و زندانی شد.

مجری در این قسمت این سوال را مطرح کرد که این زندانی چطور در زندان به سلاح کمری و مواد منفجره دست یافته است؟ وی با اشاره به فرار چند زندانی با استفاده از سلاح گرم و مواد منفجره در قبل تاکید کرد که اکنون این فرار میزان آسیب پذیری سیستم امنیتی زندان ها را به نمایش گذاشته است.


مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.