فرار ۷۰ درصد از ساکنان سرزمین‌های اشغالی در صورت بروز درگیری با ایران

سرهنگ اکرمی‌نیا در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به تابعیت دوگانه ۷۰ درصد از ساکنان سرزمین‌های اشغالی گفت: در صورت وقوع جنگ بین رژیم صهیونیستی و ایران، این افراد به کشورهای اروپایی فرار می‌کنند.

سرهنگ محمد اکرمی‌نیا در گفتگو با خبرنگار دفاعی – امنیتی باشگاه خبرنگاران در خصوص تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه ایران اظهار داشت: مقامات‌ آمریکایی با حمله ‌رژیم صهیونیستی به ایران در شرایط فعلی‌ مخالفند، زیرا حزب دمکرات علاقه‌ای به تجربه بحران جدید توسط باراک اوباما در آستانه انتخابات ندارد.

وی افزود: در یک ماه اخیر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل بسیار به موضوع حمله نظامی به ایران پرداخته تا تهدید نظامی علیه ایران را مهم جلوه دهد.

معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ادامه داد: مهمترین هدف نتانیاهو از این امر، انتخابات آمریکا است تا با چراغ سبز  اوباما یا رامنی جهت حمله به ایران مواجه شود.

سرهنگ اکرمی‌نیا تصریح کرد: کارشناسان نظامی رژیم صهیونیستی مخالف حمله نظامی به ایران هستند و با هشدار به مقامات این رژیم از عواقب ناگوار حمله نظامی به ایران خبر می‌دهند.

وی افزود: همچنین کارشناسان اقتصادی معتقدند هر زمان که موضوع حمله نظامی به ایران مطرح شود قیمت نفت افزایش یافته و این امر به سود ایران و به زیان غرب و کشورهای اروپایی ‌است.

معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، ساکنان سرزمین‌های اشغالی را نیز از مخالفان جدی حمله به ایران دانست و با اشاره به تابعیت دوگانه ۷۰ درصد از این ساکنان گفت: در صورت وقوع جنگ بین رژیم صهیونیستی و ایران، این افراد به کشورهای اروپایی فرار می‌کنند.

سرهنگ اکرمی‌نیا با اشاره به وجود اختلافات متعدد بین مقامات رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: تحولات بحرین، ادامه اعتراض‌‌ها در عربستان و پیروزی ارتش سوریه بر تروریست‌ها از جمله مسائلی است که در خاورمیانه، اوضاع را کاملاً به ضرر رژیم صهیونیستی و آمریکا دگرگون می‌کند.

انتهای پیام/ش۳


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.