فرانسه واژه‌های “پدر” و “مادر” را از اسناد رسمی حذف می‌کند

بر اساس گزارش‌های رسیده، دولت فرانسه پیش‌نویس طرحی را تنظیم کرده که بر اساس آن واژه‌های “مادر” و “پدر” از اسناد رسمی حذف می‌شود تا به این ترتیب ازدواج همجنس‌‌گرایان در این‌ کشور قانونی شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری آسیا، بر اساس گزارش‌های به دست آمده از خبر‌گزاری‌های مختلف، در این پیش‌نویس آمده است: “ازدواج اتحاد دو نفر چه از یک جنس چه از جنس مخالف است!”

در این پیش‌نویس همچنین آمده است: به جای‌ تمام واژه‌های “مادر” و “پدر” در قانون مدنی از واژه “والدین” استفاده خواهد شد.

این پیش‌نویس هم‌چنین به هم‌جنس‌گرایان این اجازه را می‌دهد تا از حقوق برابر با دیگران برای به فرزندی قبول کردن کودکان برخوردار باشند.

این در حالی است که فیلیپ باربارین، کاردینال کلیساهای کاتولیک فرانسه، هشدار داده که ازدواج هم‌جنس‌‌گرایان می‌تواند به قانونی شدن زنای با محارم و چند همسری منجر شود.

وی همچنین گفت: این مسئله عواقب بی‌شماری را در پی خواهد داشت. احتمالا پس از این مسئله ازدواج چندین زن و شوهر با یکدیگر و زنای با محارم عادی خواهد شد.

رهبران کاتولیک‌های فرانسه در پی انتشار چنین پیش‌نویسی از سوی دولت فرانسه دعایی با نام “دعا برای فرانسه” منتشر کرده‌اند که در آن گفته شده “کودکان نباید بازیچه‌ امیال و تعارضات بزرگسالان شوند تا بتوانند محبت پدر و مادرشان را بچشند.”

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.