فراهم آمدن شرایط استفاده شهروندان از امکانات ورزشی در حداقل زمان توسط شهرداری تهران

اردیبهشت ۱۴۰۳

شهردارمنطقه ۱۸ گفت : شهرداری تهران به عنوان یک نهادی اجتماعی وفرهنگی شرایطی را برای شهروندان فراهم آورده که آنها برای ورزش کردن با حداقل زمان بتوانند از بهترین امکانات بهره مند شوند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه ۱۸،مهندس محمد صارمی زاده درهمایش تجلیل ازامیرعلی اکبری قهرمان رقابتهای جهانی کشتی فرنگی درکشورمجارستان که باحضورحجه الاسلام والمسلمین عبدالمقیم ناصحی و مهندس ولی ا… شجاع پوریان دومنتخب مردم تهران درچهارمین دوره شورای اسلامی شهرتهران درمجموعه شهید امرا… معروف وند برگزار شده بود،ضمن بیان مطلب فوق افزود :افتخاراتی راکه جوانان مستعدوپرآوازه ورزش کشورمان درمیادین جهانی به نام خود رقم می زنند،نیازبه زیرساختهای اصولی واقداماتی سیستماتیک داشته که بحمدا… شهرداری تهران این مهم را آماده و در اختیار علاقمندان به ورزش قرارداده است.
 
وی همچنین بااشاره به این نکته که شهرداری تهران مسئولیت ورزش قهرمانی رابه عهده نداشته،امادربعد همگانی گامهای ارزنده ای راانجام داده است،اظهارداشت:توسعه وگسترش اماکن ورزشی،ایجادصدها ایستگاه تندرستی ،برگزاری مسابقات و جشنهای متنوع ورزشی همراه با چندین نوع خدمت دیگر از جمله این اقدامات بوده که توانسته به بخش عمده ای از نیازهای شهروندان تهرانی در بخش ورزش جامه عمل بپوشاند.
 
صارمی زاده همچنین از امیر علی اکبری به عنوان یکی از الگوهای ورزشی مستعد در جنوب پایتخت نام برد که پله های ترقی را یک به یک طی و توانسته تا کنون سه مدال از رقابتهای جهانی کشتی فرنگی ( ۲ نشان طلا و یک نشان برنز ) را به ارمغان آورد .
 
شهردارمنطقه ۱۸در بخش دیگری از سخنان خویش با ابرازخرسندی ازبرنامه های دولت یازدهم درزمینه ورزش و توسعه زیر ساختهای مرتبط با آن یادآورشد: امیدواریم دراین دوره،دستآوردهای ورزشکاران عزیزمان در میادین متعدد بین المللی ، جهانی و حتی المپیک بیش از قبل شده و پرچم پرافتخار کشورمان به اهتزازدرآورده شود.
 
برپایه این گزارش،اجرای حرکات نمایشی دررشته های ورزشی باستانی،تکواندو و کاراته ، تجلیل از امیر علی اکبری قهرمان سنگین وزن رقابتهای جهانی کشتی فرنگی بوداست مجارستان ، علی رضا رضائی مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان ، کشتی گیران نوجوان و جوان افتخار آفرین در رقابتهای آزاد و فرنگی استانی و کشوری از دیگر برنامه های این مراسم بود.
 
همایش تجلیل ازامیرعلی اکبری قهرمان رقابتهای جهانی کشتی فرنگی درکشورمجارستان به همت اداره تربیت بدنی شهرداری منطقه ۱۸و با مشارکت مدیران و شورایاران محلات یافت آبادشمالی ،جنوبی ، شمس آباد ، خلیج فارس شمالی و جنوبی درمجموعه ورزشی شهید امرا… معروف وند برگزار شد./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.