فراکسیون روابط عمومی و ارتباطات مجلس تشکیل شد

۲۸اردیبهشت،

 

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس از تشکیل فراکسیون روابط عمومی و ارتباطات مجلس با حضور ۱۰۰تن از نمایندگان مجلس خبر داد.
 
به گزارش پانا، عبدالرضا عزیزی امروز در جمع خبرنگاران، با تأکید بر تشکیل فراکسیون روابط عمومی و ارتباطات با حضور ۱۰۰ تن از نمایندگان، تصریح کرد: سیدناصرموسوی لارگانی به عنوان سخنگوی این فراکسیون انتخاب شده است.
نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی، فراکسیون روابط عمومی و ارتباطات را فراکسیونی پویا و فعال خواند و افزود: رسیدگی به مطالبات جامعه روابط عمومی و ارتباطات از جمله مهم‌ترین مباحثی است که در تشکیل این فراکسیون مد نظر نمایندگان بوده است.
رییس فراکسیون روابط عمومی و ارتباطات در مجلس نهم، ادامه داد: رسیدن به مدیریت واحد در عرصه روابط عمومی ها از دیگر اهدافی است که فراکسیون یادشده دنبال خواهد کرد که در همین راستا اعضای هیأت رئیسه فراکسیون روز جمعه دیداری با نخبگان و برگزیدگان روابط عمومی‌های کل کشور داشته اند.
وی تشکیل سازمان نظام روابط عمومی ایران را از دیگر اهداف فراکسیون روابط عمومی ها و ارتباطات خواند و گفت: در فراکسیون یاد شده از همه نیروهای کارآمد و علاقمند در حوزه مجلس استفاده خواهد شد.
عزیزی درمورد احتمال موازی کاری این فراکسیون با فراکسیون هنر و رسانه، تصریح کرد: هیأت رئیسه فراکسیون روابط عمومی ها و ارتباطات از ۲۴ خرداد این فراکسیون را تشکیل دادند که در آن زمان فراکسیون هنر ورسانه ظاهراً تشکیل نشده بود.
رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، افزود: هیأت رئیسه فراکسیون روابط عمومی ها و ارتباطات در نظر دارند بعد از پایان فصل بودجه نویسی نمایندگان روابط عمومی‌های فعال سراسرکشور را در فراکسیون گرد هم آورده و با نظر آنها کمیته‌های این فراکسیون را تشکیل دهند.
منتشر شده

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.