فراگیر شدن ندای الله اکبر در جهان پیام ملت ایران است

احمدی نژاد در دیدارکارگزاران نظام با مقام معظم رهبری:

فراگیر شدن ندای الله اکبر در جهان پیام ملت ایران است

جام جم آنلاین: رییس جمهور تاکید کرد: ندای الله اکبر همه جهان را فرا خواهد گرفت و قسط، عدل، رحمت و محبت جهانگیر می شود و همه شاهد خواهند بود که کلمه “الله هی العلیا”؛ این خلاصه خواست و پیام ملت ایران است که با همه استعداد و توان خود در مسیر نورانی آن گام بر می دارد.

به گزارش روز دوشنبه جام جم آنلاین به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی رییس جمهور،دکتر محمود احمدی نژاد صبح امروز در سالروز بعثت گرامی رسول مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) در مراسم دیدار مسئولان و کارگزاران نظام با مقام معظم رهبری ضمن تبریک این مناسبت به محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، ملتهای مسلمان، ملت ایران و همه بشریت و عالم هستی، با بیان اینکه در شب بعثت تجلی اعظم حق تعالی اتفاق افتاد، گفت: بعثت، نزول جبرئیل امین و القاء قرآن کریم به قلب پیامبر عظیم الشان و برانگیختن او به رسالت بود.

وی این حادثه عظیم را باعث گشوده شدن راه هدایت انسان و تقرب او به خدای متعال با استوارترین صورت ممکن توصیف کرد و افزود: پیامبر عظیم الشان مامور به تلاوت آیات قرآن برای بیداری و توجه به حق تعالی، تزکیه مردم و تعلیم کتاب و حکمت شدند تا همگان در مسیر هدایت الهی قرار بگیرند و از ظلمتها نجات یابند.

 احمدی نژاد با اشاره به اینکه پیامبر گرامی اسلام (ص) آمدند تا دست بشریت را گرفته و او را از هلاکت رهانده و تا اوج ملکوت و آسمان بدرقه کنند، اظهار داشت: حضرت محمد مصطفی (ص) آمد تا با بشارت، انذار و دعوت به سوی خدا نه به سوی خود و با تعلیم و تربیت، مردم را ترغیب کند تا قائم به قسط باشند، چرا که اقامه قسط مقصد و هدف همه انبیاء الهی است.

رییس جمهور با تاکید بر اینکه خداوند رسول گرامی اسلام را رحمهللعالمین و استغفار او را در حق مستغفرین مورد اجابت قرار داد، تصریح کرد: حضرت محمد (ص) به بشر آموخت که در ابلاغ رسالتهای الهی از احدی جز خدای متعال نترسد و بداند که خدا او را کفایت می کند.

وی خاطرنشان کرد: با آمدن پیامبر اعظم (ص) همه رحمت، علم، حکمت و نعمت نازل و همه درهای آسمان و راه کمال بی انتها در برابر انسان گشوده شد.

رییس جمهور با اشاره به اینکه پیامبر با همه فداکاریها و بزرگواریهایش مبعوث شد تا زندگی کامل و سعادتمند را برای همه بشریت برپا سازد و همه استعدادهای الهی او را شکوفا کند، گفت: رسول مکرم اسلام (ص) مبعوث شد تا انسان را به اوج عزت رسانده و جاودانگی آخرت را در بالاترین مراتب هستی برای همه بشر رقم بزند.

وی حضرت محمد (ص) را پیامبر همگان و بالاترین هدیه خدا به مردم عنوان کرد و افزود: خودپرستان و شیطانیان همواره مانع جاری شدن رحمت واسعه الهی به اعماق جان، اندیشه، عمل و زندگی آحاد مردم شده اند و اجازه ندادند مقصود خلق انسان و جهان و بعثت پیامبر اعظم (ص) محقق شود.

رییس جمهور اظهار داشت: امروز جامعه انسانی بیش از هر زمان نیازمند آوای توحید، تعلیمات پیامبر خاتم (ص) و هدایتهای ائمه معصومین علیهم السلام است.

دکتر احمدی نژاد با اشاره به اینکه امروز میزان ظلم و تحقیر حقیقت انسانها در اوج است، تصریح کرد: اما این وعده خداوند است که ستمگران عالم در سراشیبی اضمحلالند؛ نظامهای طاغوتی و استکباری درهم شکسته خواهد شد و بساط صهیونیستها که نماد و پرچم شیطانند برچیده می شود و راه برای حضور و قیام ملتها به قسط و یگانه پرستی هموار خواهد شد.

رییس جمهور با بیان اینکه همه شاهد هستیم که نظامهای مادی و منقطع از آسمان، در تامین حداقلها برای بشریت و پیشبرد امور ناکام بوده و امروز در مسیر تداوم سلطه خود بر جهان یکی پس از دیگری به گل می نشینند، خاطرنشان کرد: امروز همه چشمها و دلها به سرعت به سوی آسمان می چرخد و انتظار لطف الهی، تکمیل رسالت، بارش رحمت و تحقق آرزوها به سرعت در حال فراگیر شدن است.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.