فرایند جذب اعضای هیات علمی اصلاح می شود

به گزارش ایرنا، دکتر’ عبدالله فرهنگی’ سه شنبه شب در حاشیه دیدار با اعضای هیات رئیسه و روسای دانشکده های دانشگاه شهرکرد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:

دین در آموزش عالی محور حرکت وزارت علوم است و اصلاح فرایند ها و آیین نامه های این وزارتخانه نیز مبتنی بر گسترش دین مداری و اخلاق در دانشگاه ها است و

وی ، ارتقاء کیفیت آموزش عالی و رشد تحصیلات تکمیلی در دانشگاه های مادر را از سیاست های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سالجاری و برنامه توسعه پنج ساله پنجم کشور برشمرد.

فرهنگی، افزایش ظرفیت و جذب دانشجویان دکتری در دانشگاه های داخل کشور به جای اعزام دانشجو به برخی دانشگاه های همتراز یا با کیفیت پایین تر در خارج از کشور را از توفیقات مجموعه آموزش عالی کشور در این بخش عنوان کرد.

به گزارش ایرنا، مشاورارشد وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری به منظور شرکت در نشست یکروزه مدیران مراکز مشاوره دانشگاه های منطقه چهار کشور در دانشگاه شهرکرد به چهارمحال وبختیاری سفر کرده است.

این نشست با حضور مدیران مراکز مشاوره دانشگاه های زیرمجموعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در استان های’ چهارمحال و بختیاری، اصفهان، مرکزی، قم، تهران، لرستان و ایلام’ برگزار شد.

۵۴۷/ ۱۹۱۷

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۰۹۶۱۹۵


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.