فرجی: ثابت شد که توان فنی کاراته ایران بالاست

سه شنبه ۵ اردیبهشت – ۰۴:۴۷:۳۳ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

با اشاره به قبولی مربیان و داوران ایرانی در دوره های آسیایی؛

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- سرپرست فدراسیون کاراته کشورمان گفت: موفقیتی که مربیان و داوران ایرانی در دوره های آسیایی کسب کردند، نشان دهنده سطح فنی بالای کاراته ایران است.
به گزارش خبرگزاری آریا، محمد صادق فرجی افزود: پس از اعلام فدراسیون کاراته آسیا برای شرکت تمامی مربیانی که می خواهند بر روی صندلی کوچ در مسبقات قهرمانی آسیا بنشینند، با همکاری و هماهنگی قسمتهای مختلف فدراسیون، در مدت کوتاهی مقدمات سفر مربیان و داوران در دوره مربیگری و داوری JB آسیا فراهم شد.
وی افزود: موفقیت مربیان در این دوره نشان داد سطح فنی کاراته ایران بسیار بالاست چنانچه مربیان برجسته ایرانی همچون عمو زاده، رشیدی نیا، صافی،کرک آبادی،نادر بیگی، ویشگاهی و… در عرصه بین المللی فعالیت دارند و من به این مربیان افتخار می کنم.
فرجی ادامه داد: با بازگشت مربیان تیم ملی بزرگسالان و نیز نوجوانان و جوانان به کشور، اردوهای تیم ملی تا رقابتهای قهرمانی آسیا به صورت مستمر پی گیری خواهد شد که امیدوارم نتیجه خوبی را در این پیکارها بدست آوریم.
وی در خصوص نتایج داوران نیز گفت: نکته مثبت این اعزام شرکت داوران جوان ازاستانهایی بود که برای نخستین بار موفق به کسب درجه داوری JB آسیا می شدند که این امر از اهمیت ویژه ای برای فدراسیون برخوردار است.
فرجی با اشاره به تغییر در حق الزحمه داوری اظهار داشت: با برنامه ریزی دقیق تصمیم داریم داوران را سطح بندی کنیم و با استفاده از دانش آنها، در تمامی مسابقات داخلی و بین المللی از قضاوت این داوران بهره ببریم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به گستردگی خانواده کاراته در ایران و با هماهنگی های انجام شده با رئیس فدراسیون جهانی، سهیمه داوری ایران را برای دوره مالزی افزایش دادیم و بنا داریم برای دوره بعدی که قرار است در ژاپن برگزار شود تعداد نفرات بیشتری را اعزام کنیم.

 

 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۴۲۴۱۶۴۷۳۳۳۴۳


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.