فرحبخش: دوران رانت‌خواری و اشرافی‌گری به پایان رسیده است

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

محمد حسین فرحبخش: رانت‌خواری، اشرافی‌گری و شاه نشینی بس است این دوستان زمانی که در ارشاد مدیر بودند با تحقیر به اشخاص نگاه می‌کردند.

 به گزارش خبرنگار سینما خبرگزاری هنر ایران، این تهیه‌کننده سینما در اجتماع جمعی از سینماگران روبروی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حمایت از صنوف قانونی بیان کرد: این آقایانی که ۲۰ و اندی سال در خانه سینما رانت می‌خوردند،‌ سال قبل در حوزه هنری لانه کردند و پول میلیاردی گرفتند، اینها همه کارمند دولت بودند و الان زندگی‌هایشان را ببینید، آنها باید پاسخ دهند که این پول‌ها را از کجا آوردند.

وی ادامه داد:آنها به دنبال این می باشند که پول‌ها را بگیرند و بخورند و به قیامت هم اعتقادی ندارند. این دوستان باید دست از اشرافی‌گری بردارند و خودشان را بالاتر از همه اهالی سینما و بدنه آن نبینند.

فرح‌بخش تاکید کرد: این تجمع آغاز کار ماست. اما اگر تصور می‌کنید که خانه سینما را می‌گیرید و ما به کارمان پایان می‌دهیم، اشتباه می‌کنید. ما به وزیر ارشاد و سازمان سینمایی اعتراض داریم، اگر قانون می‌گوید که خانه سینما باید بازگشایی شود و آن را به صنوف قانونی بسپارید چرا این کار را نمی‌کنید، اگر قانون حاکم نیست و عربده کشی ملاک که دیگر هیچ.

فرح‌بخش اضافه کرد: این روزنامه امروز نوشت که عده‌ای هنر ور می‌خواهند جلوی ارشاد بروند و این توهین به اعضای سینمای ما بود. این تجمعات ادامه دارد تا اینکه آقایان بدانند اصل سینما، بدنه آن است. این را هم بگویم اگر بسیار از این کارگردان‌ها و عوامل را من به سینما نمی‌آوردم معلوم نبود امروز کجا می باشند که بخواهند شعار بدهند.


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.