فردا؛ آغاز فروش خودرو مگان

۱۰م آذر ،

فردا؛ آغاز فروش خودرو مگان

معاون بازاریابی سایپا از ادامه برنامه فروش محصولات سایپا خبر داد و گفت: صدور پیش فاکتور اخذ تسهیلات بانکی برای خرید محصولات سایپا و جایگزینی خودروهای فرسوده در نمایندگی های مجاز فروش انجام می گردد.

به گزارش«عصرخودرو»  ، محمدحسن گرمان اظهار داشت: پیش فروش خودرو تیبا بصورت آپشنال و غیرآپشنال با موعد تحویل بهمن و اسفند ماه ۹۱ و فروش فوری خودرو سایپا ۱۴۱ جاری بوده و همچنین پیش فروش محصولات خانواده x۱۰۰ بصورت آپشنال و غیرآپشنال نیز با موعد تحویل بهمن و اسفند ماه ۹۱ و فروش فوری خودروهای سایپا ۱۳۱ و تیبا از ۸ آذرماه آغاز شده است.
وی در خصوص فروش خودروهای شرکت پارس خودرو نیز افزود: پیش فروش تندر۹۰ از ۸ آذرماه و خودرو مگان از تاریخ شنبه ۱۱ آذرماه هر دو به صورت آپشنال با موعد تحویل اردیبهشت و خرداد ماه ۹۲ از طریق نمایندگی ها در سراسر کشور و یا پایگاه اینترنتی فروش اینترنتی گروه خودرو سازی سایپا به نشانیwww.saipagroup.ir قابل ثبت نام است.
گرمان همچنین یادآور شد: فروش فوری اینترنتی خودرو نیسان تیانا نیز از روز دوشنبه ۶ آذرماه آغاز شده است.
وی همچنین در مورد تاخیر در تحویل بعضی از خودروها،خاطرنشان کرد: بدنبال افزایش روند تولید محصولات گروه خودرو سازی سایپا، به آن دسته از مشتریان که تحویل خودرو آنها تا کنون به هر سببی با تاخیر مواجه شده، همزمان با تحویل خودرو، به صورت روز شمار سود تاخیر پرداخت خواهد شد.
معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: مشتریان می تواننداز طریق وب پایگاه اینترنتی اینترنتی گروه و یامراجعه به نمایندگی های مجاز سراسر کشور نسبت به ثبت نام خودروهای مورد نظر خود اقدام کنند.

جمعه ۱۰ آذر   ۱۰:۵۶

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.