فردا بازی حساسی را پیش رو داریم

احمدی گفت: بازی با تیم صدر جدولی خیلی سخت و حساس است.

احمدی در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: فردا با تیم ملوان بندر انزلی بازی خواهیم داشت که این تیم از تیم های قوی لیگ برتر بانوان محسوب می شود که می توان گفت بازی خیلی سختی را درپیش خواهیم داشت وبازیکنان باید تمام سعی و تلاش خود را برای پیروزی در این دیدار را به کار گیرند.

وی ادامه داد: مشکل تیم حریف در فصل گذشته فقط دروازه بانش بود که در این فصل دروازه بان خوبی را جذب کرد این تیم خیلی هماهنگ وقوی شدند و اگر بتوانیم از دروازه این تیم عبور کنیم بقیه بازی ها برایمان راحت تر است.

احمدی درمورد بازیکنان محروم و مصدوم خود چنین بیان کرد: که یک بازیکن وی به نام فرزانه نصرآبادی که در پست فوروارد قرارداد به علت پارگی رباط صلیبی دراین بازی حضور نخواهد داشت همچنین چند بازیکن مصدوم دیگر نیز داریم که با فیزیوتراپی و سختی بازی خواهند کرد.

وی در مورد یک بازی تعویقی تیم خود گفت: هفته دیگر باتیم پاس همدان بازی خواهیم داشت که این دوهفته پشت سرهم که باید به خانه های حریف برویم بازی ها را برای تیممان مشکل تر خواهد کرد ولی امیدواریم بتوانیم امتیاز این بازی ها را کسب کنیم.

وی افزود: تیم ما تا اینجا توانسته ۱۲ امتیاز را با یک بازی کمتر کسب کند و قصد داریم ۳ امتیاز فردا را از آن تیم خود کنیم تا بتوانیم در صدر جدول رده بندی قرار بگیریم.

لازم به ذکر است: که بازی بین تیم دلوار کشتی جنوب با تیم ملوان بندرانزلی در ساعت ۱۳ روز جمعه ۲۱ مهر انجام می شود./آق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.