فردا جلسه فراکسیون رهروان ولایت با وزیر پیشنهادی علوم برگزار می‌شود/ فرهادی با بیش از ۱۷۰ رأی وزیر می‌شود

گردآوری توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز

نوشته شده در تاریخ ۰۱/آذر/ – ۱۲:۱۵ و در حوزه های سیاسی – ۰ نظر

پیرمؤذن در گفت‌وگو با :

خبرگزاری : عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت با بیان اینکه فراکسیون متبوعش در جلسه فردا برنامه‌های محمد فرهادی وزیر پیشنهادی علوم را مورد بررسی قرار می‌دهد، گفت: فرهادی با بیش ۱۰۰ رأی بیشتر از وزاری پیشنهادی قبلی به وزارت علوم راه می یابد.

کمال‌الدین پیرمؤذن در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری آنا، با بیان اینکه “فرهادی یکی از مدیران با کفایت اصلاح‌طلب است”، اظهار کرد: پنجمین وزیر پیشنهادی علوم مورد تأیید جناح اصول‌گرا و اصلاح‌طلب است و این موضوع را می‌توان از موافقت نمایندگان در جلسه روز چهارشنبه گذشته متوجه شد.

نماینده اردبیل در مجلس در پاسخ به این سؤال که “آیا علیه این وزیر پیشنهادی نیز پیامک یا نامه‌ای منتشر شده است”، تصریح کرد: در همان ساعات اولیه معرفی فرهادی، پیامک‌های گسترده‌ای مبنی بر اینکه “فرهادی در سازمان هلال احمر افراد فتنه‌گر را منصوب کرده است” یا اینکه “نام فرهادی پای نامه‌ای علیه نظام بعد از انتخابات ۸۸ وجود دارد” منتشر شد که البته این خبرسازی‌ها به فاصله دو ساعت متوقف شد.

وی ادامه داد: آقای عباس عبدی هم روز گذشته، انتضاب این نامه به وی و فرهادی را تکذیب کرد. می‌توان گفت فضای موجود نسبت به این وزیر پیشنهادی فضای مثبتی است.

پیرمؤذن خاطرنشان کرد: پیش بینی بنده این است که محمد فرهادی در روز رأی اعتماد با بیش از ۱۷۰ رأی، راهی وزارت علوم خواهد شد تا مراسم روز دانشجو با حضور او برگزار شود و این، پایانی بر جنجال‌های این وزارتخانه باشد.

انتهای پیام/

خبرگزاری آنا – سیاسی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.