فردا سرنوشت مورینیو مشخص می‌شود

۲۸اردیبهشت،

ژوزه مورینیو پس از شکست تیمش مقابل اتلتیکو مادرید در فینال کوپا‌دل‌ری به رسانه‌ها گفت: طبیعی است برای اینکه هواداران بفهمند فصل آینده چه اتفاقی خواهد افتاد، تا پایان فصل منتظر نشویم. وقتی با رئیس باشگاه جلسه بگذارم و تصمیم بگیریم، باشگاه بیانیه رسمی‌اش را اعلام خواهد کرد.

به گزارش فارس، و بر اساس گزارش‌های پایگاه رادیویی «کوپه» اسپانیا، این تصمیم فردا اعلام می‌شود. این پایگاه رادیویی بعدازظهر قبل اعلام کرد که تصمیم برای پایان دادن به سرمربیگری آقای خاص در برنابئو در نشست دوشنبه هیئت مدیره رئال اتخاذ می‌شود و در همین هفته رسما اعلام خواهد شد.

سفیدپوشان هنگامی که این مربی ماه می قبل قرارداد خود را تمدید کرد، اعلام کردند: «بهترین سرمربی جهان تا سال ۲۰۱۶ در رئال مادرید خواهد ماند.» تقریبا یک سال پس از آن این قرارداد به پایان می‌رسد و این به مورینیو و فلورنتینو پرس بستگی دارد که آیا او در دو بازی باقی مانده در لیگ مقابل سوسیه‌داد و اوساسونا همچنان روی نیمکت این تیم باشد یا خیر.

مورینیو با ۳ جام به حضورش در رئال پایان می‌دهد: قهرمانی در لیگ، قهرمانی در کوپا‌دل‌ری و قهرمانی در سوپرجام. وی همچنین تیم را ۳ بار به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسانده است.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.