فردا صدای اعتراضی به گوش یحیی نمی رسد!

۲۳م دیماه ،

گل: خبرها لیگ برتر : یحیی گل‌محمدی در ابتدای این فصل صبای قم را با سلیقه و نظر خودش بست.

 به گزارش فوتبال آنلاین روزگار عجیبی است. یک مربی جوان در ابتدای فصل تیمی جوان را تحویل می‌گیرد، بازی‌های خوبی انجام می‌دهد، صدرنشینش هم می‌کند اما به نیمه راه نرسیده کارش را‌‌ رها می‌کند تا به تیمی بزرگ‌تر، جایی که حتما آرزوی بازگشت به آنجا را داشته، برود.

یحیی گل‌محمدی در ابتدای این فصل صبای قم را با سلیقه و نظر خودش بست. تیمی که با عبدالله ویسی به رتبه فوق‌العاده چهارم رسیده و مجوز حضور در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان را گرفته بود.

در ابتدای فصل همه از کار فوق‌العاده دشوار گل‌محمدی برای برآورده کردن انتظارات مدیران صبا و مردم علاقه‌مند قم می‌گفتند اما او آنقدر خوب نتیجه گرفت که بسیار‌ها عبدالله را فراموش کردند.

اوج کار گل‌محمدی شکست همین پرسپولیس در ورزشگاه آزادی بود. صبا با یحیی حتی طعم صدرنشینی را هم چشید اما وقتی پیشنهاد پرسپولیس رسید گل‌محمدی کار در صبا را شل کرد و دو سه بازی آخرش را با سودای رسیدن به نیمکت پرسپولیس در این تیم فقط از سر گذراند تا وصال یار محبوب میسر گردد!

اتفاقا دوران افت صبا هم از‌‌ همان بازی‌ها آغاز شد و حتی با حضور کادر تازه چند هفته‌ای طول کشید تا صبا به ثباتی نسبی در جدول و نتایجش دست یابد.

همین اتفاقات و نحوه جدایی یحیی گل‌محمدی از صبای قم که با بهانه بیماری قلبی عجیب‌تر و ابهام‌برانگیز‌تر هم شد ذهنیت هواداران صبا و قمی‌ها را نسبت به او دچار پارادوکسی عجیب کرده که البته احتمالا بیشتر به سمت منفی‌اش سنگینی خواهد کرد.

حالا مردم قم و دوستداران صبا نمی‌دانند به خاطر بستن این تیم خوب و یکپارچه از گل‌محمدی ممنون باشند یا این‌که به سبب ترک ناگهانی تیم و حضور در پرسپولیس از وی دلخور باشند. همه منتظرند تا ببینند فردا هواداران صبا از یحیی چگونه استقبال خواهند کرد هر چند احتمالا تعداد طرفداران پرسپولیس در قم بیشتر از صبایی‌ها خواهد بود و شاید صدای اعتراض‌ها به یحیی چندان به گوش او نرسد!


FootballOnline.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.