فردا قیمت‌ رسمی لبنیات تعیین می‌شود

دبیر انجمن صنفی تولیدکنندگان فرآورده‌های لبنی ایران با بیان اینکه نرخ پیشنهادی ۵۳ قلم از محصولات لبنی را به سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ارائه کرده ایم، از تعیین قیمت رسمی این محصولات در جلسه فردا یکشنبه سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان خبرداد.

رضا باکری در خصوص تصمیم گیری برای اعلام نرخ نهایی کلیه محصولات لبنی از سوی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، اظهارداشت: درحال حاضر نرخ پیشنهادی ۵۳ قلم از محصولات لبنی را به سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ارائه کرده ایم.
وی با بیان اینکه هنوز سازمان حمایت با نرخهای پیشنهادی محصولات لبنی موافقت نکرده اند، گفت: براساس برنامه ربزی صورت گرفته، قرار است فردا یکشنبه درجلسه ای با حضور مسئولان سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در رابطه با تعیین قیمت ۵۳ قلم از محصولات لبنی تصمیم گیری شود.
دبیر انجمن صنفی تولیدکنندگان فرآورده‌های لبنی ایران افزود: درصورت موافقت سازمان حمایت با قیمتهای پیشنهادی این قیمتها در کل کشور اجرایی خواهد شد.
به گزارش مهر، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان پیش از این تنها قیمت ۱۶ قلم از محصولات لبنی پرمصرف را اعلام کرده بود.
براین اساس، قیمتهای شیر نایلونی ۱٫۵ درصد چربی ۹۰۰ گرمی، ماست ۱٫۵ درصد چربی ۹۰۰ گرمی و پنیر یو اف ۴۰۰ گرمی که تا پیش از ابلاغیه جدید سازمان حمایت به ترتیب ۹۰۰، ۱۳۰۰ و ۲۴۰۰ تومان بودند هم اکنون قیمتهای آنان به ترتیب به ۱۱۰۰، ۱۶۰۰ و ۳۲۰۰ تومان رسیده است. این قیمتها نسبت به قیمتهای پیشین به ترتیب ۲۲، ۲۳ و ۳۳ درصد افزایش یافتند.


پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد آنلاین
بازنشر: ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.