فردا مسافرت ۱۸ روزه کتاب‌ها iبه جزیره بوموسی آغاز می‌شود

به گزارش تفسیری ممتاز نیوز iبه نقل از سینما پرس در تاریخ یکشنبه ۷ آبان ۹۱،

بر اساس اجرای طرح برنامه «صبح بخیر ایران»/

سینماپرس-گروه تلویزیون/بر اساس فراخوان گروه اجتماعی شبکه یک سیما برای راه اندازی «کتابخانه صبا»، کتابهای جمع آوری شده فردا دوشنبه مسافرت خود را برای استقرار در جزیره بوموسی از مقابل سازمان صدا و سیما آغاز می نمایند.

به گزارش تفسیری سینماپرس، بر اساس طرح احداث کتابخانه در جزیره بوموسی با هدف اهدای کتاب و ترویج فرهنگ مطالعه عمومی که با فراخوان «کتابخانه صبا» از ۱۵ تیرماه سال جاری در سری تازه برنامه «صبح بخیر ایران» عنوان شد، تعداد بسیاری کتاب از فردا راهی این جزیره می شوند.

عمده کتابهای جمع آوری شده از سوی برنامه «صبح بخیر ایران» از استان های تهران و البرز بوده و مابقی در شهرهای قم، کاشان، اصفهان، یزد، کرمان، رفسنجان و بندرعباس که ایستگاه های «کتابخانه صبا» در مسیر خود iبه ابوموسی است، iبه کتابخانه اضافه خواهند شد تا در پایان مسافرت ۱۸ روزه خود، در هفته کتاب، «کتابخانه صبا» در خاک جزیره ابو موسی افتتاح و iبه فهرست کتابخانه های عمومی کشور افزوده شود.

مراسم بدرقه «کتابخانه صبا» فردا دوشنبه ۸ آبان با حضور مدیر شبکه یک سیما و رییس کتابخانه های عمومی کشور ساعت ۹:۳۰ صبح از مقابل سازمان صداوسیما برگزار می گردد.فراخوان «کتابخانه صبا» کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیماست که از ۱۵ تیر در سری تازه برنامه «صبح بخیر ایران» iبه تهیه نمایندگی داریوش ربیعی پخش می گردد.

انتهای پیام/ع.ت/ن.ف

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۸۱۳۳


شبکه خبری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.