فردا ورزش ایران تعلیق می شود یا نه؟

خبرآنلاین: حرف های مهم بهرام افشارزاده بعد از جلسه صبح هیات اجرایی کمیته ملی المپیک ، پرده ای جدید از اتفاقات اخیر ورزش گشود.
بهرام افشارزاده که به عنوان سخنگوی هیات اجرایی کمیته المپیک بعد از جلسه بامدادی اعضا روبروی خبرنگاران نشست ، در حرف هایش به نکاتی کلیدی اشاره داشت. او از اصلاح اساسنامه خبر داد و گفت:« ما بیش از ۸۰ درصد نواقص را برطرف کردیم و فقط باید در ۱۰ روز آینده ، ۲۰ درصد دیگر اصلاحات هم انجام شود. غیر از اساسنامه کمیته ملی المپیک باید نواقص اساسنامه های فدراسیون های المپیکی هم اصلاح شده و در مجلس شورای اسلامی به تصویب برسد.» مجلس برای ایجاد این تغییرات نیاز به لایحه ارسالی دولت دارد. این اتفاقی است که سبب می شود تا اعضای هیات اجرایی بامداد سه شنبه هم در دفتر وزیر باشند. افشارزاده در این باره می گوید:« ما فردا نشست خیلی مهمی را با وزیر ورزش داریم. او شرایط فعلی ورزش کشور را خیلی خوب می داند. همه نامه ها را دیده و حساسیت ها را می داند. ما این نکات را برایش تشریح کردیم و فردا می رویم تا بحث های مان را نهایی کنیم. در واقع تصمیم نهایی با آقای وزیر است و نظر فردای ایشان اتفاقات آینده ورزش کشور را رقم می زند.»

این حرف یعنی ورزش تعلیق می شود یا نه؟ افشارزاده می گوید:« تمام تلاش ۲ ماه اخیر ما بر این بوده که تعلیق نشویم اما از حالا به بعد با وزیر ورزش است که با تصمیم فردایش مشخص می کند چه اتفاقی خواهد افتاد. از نظر IOC اساسنامه ها باید اصلاح شود و مجامع برگزار شده هم به حالت قبل از برگزاری مجامع برگردند. »


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.