فردوسی پور:اتهام زنی برای قلعه نویی عادی شده/پورمختار :از تلاش ۹۰ برای پاکسازی فوتبال ممنونم

اردیبهشت ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – محمد علی پورمختار بعد از مصاحبه اش در کافه خبر دربارهٔ عادل فردوسی پور ، دقایقی را مهمان تلفنی برنامه ۹۰ بود.

به گزارش ممتاز ؛ پورمختار که به بهانه بحث فساد در فوتبال روی خط برنامه ۹۰ رفته بود ، دربارهٔ این پرونده قهرمانی و دایی گفت:« البته پیگیری های ما همچنان ادامه دارد. ما به صورت مصداقی ورود نکردیم و دنبال ریشه یابی هستیم تا برخوردی ساختاری با این مشکلات داشته باشیم. این موضوع فساد یک بحث طولانی است. ما با اشخاص مختلف در این زمینه دیدارهایی داشتیم ، باید این بحث را ادامه بدهیم . داریم از مطلعین اطلاعات می گیریم. ما از اشخاص مختلف داریم دعوت می کنیم. بسیار از دعوت های مان خصوصی اتفاق افتاده تا حاضرین راحت تر حرف بزنند. ما این بحث را پیش می بریم تا در پایان بتوانیم به مردم مان بگوییم که توانسته ایم با مشکل فساد در فوتبال مان برخورد کنیم.»

در ادامه فردوسی پور که در کمیسیون اصل ۹۰ از سوی مهمانان مجلسی ها متهم شده است آغاز به دفاع از خود کرد و گفت:«طبیعی است که ما می خواهیم برای پاکسازی فوتبال گام برداریم. من به همه مردم می گوییم این موضوع فساد را تا اخر خط پی می گیریم. باید به جایی برسیم که فساد اشخاص را ثابت کنیم و وقتی به اینجا برسیم حتما این اشخاص که منافع شان در خطر است به ما اتهام می زنند ولی ما ترسی از این موضوع نداریم.»

پورمختار در این باره گفت:«اتفاقا این حسن کار  برنامه شماست. من باید از سیمای جمهوری اسلامی برنامه شما و شخص عادل فردوسی پور برای تلاش در راه پاکسازی فوتبال تشکر کنم. شما باید این مسیر را برای پاکسازی فوتبال ادامه بدهید. معمولا در این نوع جلسات ،مسائلی عنوان می گردد اما ما دنبال اتهام زدن به کسی نیستیم و هدف مان پاکسازی فوتبال است.»

دوباره فردوسی پور آغاز به گلایه رو به مردم کرد و این بار دربارهٔ اتهام« دلالی » که از سوی یک مربی در کمیسیون اصل ۹۰ به او وارد شده بود گفت:«آقای قلعه نویی و دوستان شان همیشه این لطف را دارند و از این چیزها می گویند اما این حرف ها هیچ هزینه ای هم برای شان ندارد. ما باید همه تلاش کنیم تا فوتبال ما برود به سمت روزهای پاک خودش. ایرادی هم ندارد باز هم این اتهام ها را به ما می زنند اما از مسیرمان خارج نمی شویم.»

پورمختار در ادامه گفت:«ما کسانی که دعوت می کنیم ، به این معنی نیست که آنها در این مورد متهم می باشند. همین حالا که بحث حضور شما مطرح است ما می خواهیم از اطلاعات خوبی که داری استفاده کنیم. »

فردوسی پور دوباره گفت:« این درست نیست کسی که متهم است انگشت اتهام را برگرداند به سوی کسان دیگر تا مسیر بازی عوض شود.» و پورمختار هم گفت:«من همین جا هم تقاضا می کنم از همه مردم اگر اطلاعاتی در این زمینه دارند ، به ما بگویند.»

۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.