“فردو ” در هر شرایطی به فعالیت خود ادامه خواهد داد

۳۰ام بهمن ،

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: آمریکا و غرب به دنبال تبعیت ایران از خواسته‌های آنها در راستای توقف غنی‌سازی اورانیوم، توقف عملیات فردو و همکاری با ۱+۵ در حوزه‌های امنیتی می باشند اما باوجود تمام این فشارها، کشورمان به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

حسن لاسجردی در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به پیشنهاد گروه ۱+۵ مبنی بر لغو تحریم طلا در برابر توقف فعالیت فردو گفت: جامعه جهانی همواره در شرایط بحران بیشتر به اظهارنظرها و رویکردها توجه کرده تا به کارکردها یا اقدامات دو طرف که این رویکرد صحیحی در سطح بین‌المللی نیست.

وی افزود: آمریکا و غرب هیچگاه مواضع و اولویت‌های خود را در مذاکرات مشخص نکرده‌اند و این نشانگر عدم حسن نیت آنها است.

لاسجردی با اشاره به اظهارات جان‌کری در خصوص مذاکرات تصریح کرد: آمریکا و غرب به دنبال تبعیت ایران از خواسته‌های آنها در راستای توقف غنی‌سازی اورانیوم، توقف عملیات فردو و همکاری با ۱+۵ در حوزه‌های امنیتی می باشند اما باوجود تمام این فشارها، کشورمان به فعالیت خود ادامه خواهد داد. 

این کارشناس سیاست خارجی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به امتیاز فنی نیروگاه فردو برای ایران، طلا جایگزینی نابرابر بوده و غرب سعی دارد با جلوگیری از خودکفایی ایران در بحث هسته‌ای اهداف شوم خود را علیه کشورمان عملی کند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.