فردیناند یک سال دیگر با یونایتد تمدید کرد

۰۲خردادماه،

قرارداد این مدافع ۳۴ ساله با شیاطین سرخ در تابستان پیش رو به اتمام می رسید اما اکنون برای یک فصل دیگر با این باشگاه به توافق رسید.

به گزارش گل، او در صفحه توئیترش نوشت:” خیلی خوشحالم که قرارداد را با این باشگاه بزرگ برای یک سال دیگر تمدید کردم؛ در رویا زندگی می کنم؛ منتظر فصل بعد هستم.”

اکتبر قبل گزارش هایی انتشار یافته بود که یونایتدها آماده اند تا در صورت کاهش دستمزد فردیناند، قرارداد او را برای یک سال دیگر تمدید کنند و اکنون به نظر می رسد این توافق حاصل شده است.

براساس قانونی که فرگوسن در باشگاه منچستریونایتد وضع کرده، قرارداد بازیکنان بالای ۳۰ سال، تنها برای یک سال تمدید می شود و پیش از بازیکنانی مانند پل اسکولز، گری نویل و رایان گیگز هم برای ادامه حضور در الدترافورد، حاضر به کاهش دستمزدشان شده بودند.

او این فصل با ۳۴ بازی در لیگ برتر، یکی از عوامل اصلی قهرمانی منچستریونایتد بود و در تیم منتخب فصل هم قرار گرفت.

فردیناند در دیدار مقابل سوانسی، آخرین بازی فرگوسن در الدترافورد، گل پیروزی بخش یونایتدها را به ثمر رساند؛ این اولین گل او با پیراهن منچستریونایتد در ۵ سال اخیر بود.

این ملی پوش سابق انگلیسی در سال ۲۰۰۲ با انتقالی ۳۰ میلیون یورویی، از لیدز به منچستریونایتد پیوست و به گران ترین مدافع دنیا در آن زمان تبدیل شد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.