فردین معصومی:حق من نیست با یک کشتی از تیم ملی کنار بروم/جوانان مگر شق‌القمر کرده‌اند

۲۲م آذر ،

124-6.jpg

ملی‌پوش سال‌های اخیر تیم ملی کشتی آزاد در ۱۲۰ کیلو گفت: از کادر فنی می‌خواهم برای جام جهانی تهران برای من و بقیه شرایط یکسان بگذارند.

فردین معصومی در گفت‌وگو با خبرنگار کشتی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: این حق من نیست که با یک کشتی از تیم ملی بروم و کنار گذاشته شوم. اگر کشتی‌گیران جوان بهتر از من باشند حرفی نخواهم داشت، اما با این وضعیت چرا من باید کنار گذاشته شوم؟ مگر جوان‌ها را به جام علی اف اعزام نکردند؟ آنها چه نتیجه‌ای گرفتند جز این که در بین ۱۰ – ۱۲ کشتی‌گیر بهترین عنوانشان پنجمی بود.

وی ادامه داد: از کادر فنی می‌خواهم برای من و بقیه جوان‌ها شرایط یکسانی بگذارند، چرا که من هم دوست دارم در جام جهانی کشتی بگیرم. کمیل قاسمی مدال المپیک دارد و می‌توانیم بگوییم که حقش است در جام جهانی در ترکیب تیم باشد، اما سهمیه ملی‌پوش دوم باید به فردی داده شود که بهتر از بقیه است.

کشتی‌گیر سنگین وزن تیم ثامن الحجج (ع) سبزوار در مورد مسابقه حساس روز پنجشنبه این تیم با پرسپولیس جویبار گفت: دوست دارم با کمیل قاسمی کشتی بگیرم. البته تا به حال کادر فنی نگفته که چه کسی کشتی می‌گیرد و هر چه صلاحدید آنها باشد صورت می‌گیرد، اما پرسپولیسی‌ها منتظر عکس العمل تماشاگران سبزواری باشند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.