فرزاد ادیبی داور بخش پوستر تئاتر فجر اعلام شد

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

اخبار جشنواره تئاتر فجر

داوران مسابقه پوستر سی‌و‌دومین جشنواره تئاتر فجر معرفی شدند.

به گزارش ممتاز به نقل از هنرآنلاین، فرزاد ادیبی، مهرنوش مشیری و امیر اسمی در بخش پوستر، آثار رسیده به دبیرخانه این جشنواره را داوری می‌کنند.

هنرمندان برای شرکت در این جشنواره تا ۲۵ آذرماه، برای ارسال آثار فرصت دارند. اسامی هنرمندانی که برای شرکت در جشنواره توسط این داوران انتخاب می‌شوند، در روز ۱۰ دی ماه اعلام می‌شود. در بخش پوستر، هنرمندان می‌تواند تا سقف ۱۰ اثر در محدوده زمانی نمایش‌هایی که از ۱۵ بهمن ماه تا ۱۰ آذرماه اجرا شده‌اند، به دبیرخانه ارسال کنند.

آثار منتخب همزمان با برگزاری جشنواره در نمایشگاه پوستر تئاترایران، نمایش داده می‌شود و توسط دبیرخانه در قالب کتاب “آثار برگزیده مسابقه پوستر جشنواره” منتشر می‌شود. اسامی برندگان نهایی این بخش، همزمان با اسامی برندگان بخش‌های دیگر در مراسم اختتامیه توسط هیات داوران اعلام می‌شود.

پیام تسلیت دبیر جشنواره تئاتر فجر به علیرضا نادری

همچنین دکتراسماعیل عالی‌زاد دبیر سی‌ودومین جشنواره تئاترفجر طی پیامی درگذشت فرزند علیرضا نادری را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

به نام مهر
هنرمند عزیز، علیرضا نادری، هیچ واژه و کلامی نمی‌تواند تلخی و درد این روزهای شما را کم کند. همدردیم با درد شما و همراهیم با روزهایی که می‌گذرانید. می‌گویند؛ چاره‌ای جز صبر نیست. در روزهای صبور شما کنارتان هستیم.

“تپانچه‌های خانم اختر‌السلطنه” از جشنواره تئاتر فجر انصراف داد

شهاب الدین حسین پور که تصمیم داشت تا “تپانچه‌های خانم اختر‌السلطنه” را در بخش چشم‌انداز سی و دومین جشنواره تئاترفجر به روی صحنه ببرد به سبب همزمانی اجرای نمایش “بیوه‌های غمگین سالار جنگ” از حضور در این جشنواره انصراف داد.

این کارگردان تصمیم داشت نمایش “تپانچه‌های خانم اخترالسلطنه” را که نوشته محمد امیر یاراحمدی است، را در بخش چشم‌انداز سی‌و دومین جشنواره تئاتر فجر با بازی گلاب آدینه، علی‌رضا خمسه، رویا نونهالی، مریم بوبانی، نورا هاشمی، حمید رحیمی، محمد صدیقی‌مهر و… به روی صحنه ببرد، که به سبب همزمان شدن اجرای عموم “بیوه‌های غمگین سالار جنگ” با تمرینات این نمایش از حضور درجشنواره رسما انصراف داد.

براساس این گزارش؛ شهاب‌الدین حسین‌پور اظهار امیدواری کرد تا با مساعدت مسئولان تئاترشهر بتواند “تپانچه‌های خانم اختر السلطنه” را با همین گروه بازیگران در سال آینده در یکی از تالارهای این مجموعه به روی صحنه ببرد.

این کارگردان این روزها نمایش “بیوه های غمگین سالار جنگ” را در سالن چهارسو مجموعه تئاترشهر روی صحنه دارد.

 


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.