فرزاد فرزین خواند؛ حسام نواب صفوی نواخت

۲۸ام بهمن ،

کنسرت فرزاد فرزین شامگاه قبل؛ ۲۷ بهمن ماه در سالن برج میلاد برگزار شد و حسام نواب صفوی، بازیگر سینما با نواختن پیانو او را همراهی کرد.

به گزارش خبرنگار موسیقی هنرآنلاین، فرزاد فرزین شب قبل با اجرای قطعات آلبوم ” شلیک” اجرای قابل قبولی را برای مخاطبان رقم زد. این خواننده با ارکستر شوک به دیدار دوستدارانش رفت و با اجرای قطعاتی از جمله دوریت، بیا بیا، می دونم و.. سالن برج میلاد را غرق در شور و هیجان کرد.

با حضور اعضای گروه به روی صحنه مخاطبان به تشویق این گروه پرداختند . در ابتدا قطعه دوریت از آلبوم شلیک اجرا شد و سپس فرزاد فرزین ضمن تشکر از حضور مخاطبان گفت: بعد از دو ماه استراحت تصمیم گرفتیم تا در جشنواره موسیقی فجر به دیدار شما عزیزان بیاییم که هدف اصلی ما از این کنسرت فقط فعالیت فرهنگی است و اصلا به دنبال مادیات نیستیم زیرا ما عاشق شما عزیزان هستیم.

در ادامه این خواننده پاپ قطعاتی چون بیا بیا، می دونم، اون تو نیستی، دونه دونه، کی می تونه و… را به همراه اعضای گروه شوک اجرا کرد.

سانس اول این اجرا با مشکلاتی از قبیل صدابرداری ضعیف همراه بود که فرزاد فرزین با معذرت خواهی گفت: متاسفانه برنامه های زنده با مشکلاتی همراه است و خواهش ما این است که این کم و کاستی ها را نادیده بگیرید و از حضور در این کنسرت لذت ببرید.

در ادامه فرزاد فرزین قطعه “بچه” را اجرا کرد که حسام نواب صفوی بازیگر مطرح سینما این خواننده را با پیانو همراهی کرد.
سپس اعضای گروه چند قطعه بی کلام را با پیانو، ویلن و ساکسیفون اجرا کردند.همچنین در ادامه یک کلیپ تصویری با عنوان “یه زن” برای مخاطبان به نمایش گذاشته شد .

سپس فرزاد فرزین رو به مخاطبان کرد و گفت: قطعه بعدی را به عشق مردان جنگ می خوانم زیرا این قطعه یک اعتقاد است و انشاالله غیرت ایرانی همیشه پایدار و ماندگار باشد و سپس قطعه “راه من” توسط اعضای گروه شوک اجرا شد.

در ادامه این کنسرت ریمیکسی از دو قطعه شانس و شورش ، ماه من، حس خوب ، باتو اجرا شد.

در پایان قطعه ای از آلبوم بعدی و تازه این خواننده پاپ که به اعتقاد وی کاملا ایرانی بود توسط اعضای گروه اجرا شد.

بنابراین گزارش، محمد علی شاکری (کیبورد)، علیرضا کبریایی و انوشیروان تقوی (کر)، احمد امین پور (پرکاشن)، آرمان کششی و آرمین کششی (گیتار)، مهرداد معافی (گیتار الکتریک)، ایمان جعفری پویان (ساکسیفون) ، امیر میلاد نیکزاد (رهبر ارکستر)، زایا سلیمان ( مدیر برنامه/سرپرست / درامز) از اعضا و نوازندگان گروه شوک بودند.

پایان پیام/۴۶
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. fatemeh:

    سلام فرزادم واسه روز ولنتاین واست کادو گرفتم چطوری واسطون بفرستم؟ تورو خدا بگید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.