فرزند انقلابم و پای اصل نظام و انقلاب خود ایستاده‌‌ام

ثابتی در کنفرانس خبری جامعه اسلامی دانشجویان:

امیرحسین ثابتی با بیان اینکه فرزند انقلاب هستم و پای اصل نظام و انقلاب خود ایستاده‌‌ام، گفت: هیچ وقت ساختار نظام اسلامی را زیر سوال نبرده و نمی‌گویم که قوه قضاییه حکم مرا نقض کند.

به گزارش خبرنگار دانشگاهممتازنیوز، در کنفرانس خبری جامعه اسلامی دانشجویان که صبح امروز با حضور اعضای اتحادیه های دانشجویی و دانشجوی بسیجی امیر حسین ثابتی، برگزار شد، جلال عباسیان عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی با اشاره به فعالیت مطالب درج شده در وبلاگ امیر حسین ثابتی گفت: چیزی که مسلم است در این وبلاگ در انتقاد از مسئولین هیچ توهین و اهانتی صورت نگرفته بود و با توجه به فعالیت‌های سیاسی فرهنگی ثابتی در کنترل فضای دانشگاه در حوادث فتنه ۸۸، این گونه برخوردها با وی جای بحث و تامل دارد.

وی به قیاس حکم صادره از سوی قوه‌قضاییه در ارتباط با پرونده ثابتی و فائزه هاشمی، اظهارداشت: محکومیت این فعال دانشجویی، روحیه دانشجویان را مخدوش و برخلاف اساس و آرمان‌های تشکلات دانشجویی بود.

در ادامه امیرحسین ثابتی دانشجوی بسیجی دانشگاه تهران، با اشاره به فعالیت‌های خود گفت: فعالیت‌های من به عنوان یک وظیفه در دفاع از آرمان های انقلاب صورت گرفته است.

وی افزود: هر جایی که تضاد با دستگاه قضایی شکل گرفته از بی توجهی به بیانات مقام معظم رهبری است. چرا که در سال ۸۰ بنا به پیام هشت ماده ای که ایشان صادر کردند، در بند چهارم آن تصریح شده بود که فرق اشتباه و خیانت را متوجه باشید و به بهانه برخورد قانون شکنی، ضعیف کشی نکنید.

این فعال دانشجویی در ادامه با اشاره به اینکه عنوان “جاسبی گرایی” لزوماً تشویش اذهان عمومی نیست و بنده به عنوان یک فعال دانشجویی به هیچ وجه قصد چنین کاری را نداشته‌ام.

وی در ادامه بیان داشت: به فرض اشتباه، اگر جاسبی گرایی ۹۱ روز حبس دارد؛ پس اقدامات فائزه هاشمی چند روز حکم دارد.

ثابتی در ادامه افزود: قوه قضاییه در رسیدگی به یک سری مسائل بسیار حساس‌تر و با سرعت عمل بیشتری به پرونده‌ها رسیدگی می‌کند و در مورد برخی دیگر از مسائل کاملا بی توجه است.

ثابتی با بیان اینکه من فرزند انقلاب هستم و پای اصل نظام و انقلاب خود ایستاده‌‌ام، اظهارداشت:  هیچ وقت ساختار نظام اسلامی را زیر سوال نبرده و نمی‌گویم که قوه قضاییه حکم مرا نقض کند.

دانشجوی بسیجی دانشگاه تهران، گفت: اولویت قوه قضاییه باید آن چیزی باشد که مردم انتظار دارند، علی‌رغم زحمات آقایان لاریجانی و دولت آبادی، اگر روند تعاملات این دو بزرگوار با بدنه دانشجویی بیشتر شود، سوء تفاهم به وجود نمی آید.

ثابتی در پایان خاطرنشان کرد: من خود را جدا از طبقات دیگر جامعه نمی دانم و اگر مستوجب برخورد قانونی هستم، باید طبق قانون عمل شود.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.