فرزند تازه باواریا آمد؛ بی ام و سری ۴ کوپه

۱۶م آذر ،

بعد از تست های متعدد خیابانی بالاخره بی ام و از محصول تازه خود که قرارست ماه آینده میلادی در نمایشگاه دیترویت رسما رونمایی شود، پرده برداشت؛ این شما و این هم سری ۴ کوپه . . . .

BMW 4-Series Coupe concept

کوپه کانسپت نامی است که بی ام و فعلا برای این مدل درنظرگرفته تا به همه هوادارانش بگوید که در مدل تولید نهایی سری ۴ اعمال تغیییراتی هرچند اندک دور از انتظار نیست. مشخص است که نمای ظاهری خودرو از مدل های تازه سری ۳ برداشته شده که البته ورودی هوای بزرگتر و طراحی عضلانی آن در قسمت عقب، سری۴ را تبدیل به یک سری۳ جسورتر کرده! آنگونه که می دانیم سری۳ در مدل ۲۰۲۴ قرارست تنها در دو مدل سدان و استیشن تولید شود و زحمت مدل های کوپه و کانورتیبل آن نیز بر دوش سری۴ خواهد بود!

BMW 4-Series Coupe concept

طبق اطلاعات رسمی انتشار یافته فاصله محوری سری۴ معادل ۲,۸۱۰ میلیمتر است یعنی ۵۰ میلیمتر بزرگتر سری۳ کوپه؛ فاصله دو چرخ جلو و همچنین دو چرخ عقب نیز به ترتیب ۱,۵۴۵mm و ۱,۵۹۳mm اعلام شده که بازهم نسبت به سری۳ کوپه به ترتیب ۴۵ و ۸۰ میلیمتر بزرگتر است. اگر به سایر ابعاد سری۴ نیز نگاهی داشته باشیم پی می بریم که با دارابودن عرضی برابر ۱,۸۲۶mm چیزی در حدود ۴۴mm عریض تر و با داشتن ارتفاعی برابر ۱,۳۶۲mm نیز ۱۶mm کوتاهتر از سری۳ کوپه شده؛ طول کلی خودرو نیز به ۴,۶۴۱mm رسیده است. در روزهای آینده منتظر بروزرسانی مجدد این صفحه برای اطلاع از جزییات بیشتر سری۴ کوپه باشید.

مجله پدال
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.