فرشاد بهادرانی: خوشحالی بلد نیستم، چون سالی یک گل می زنم!/ تمام اصفهان به من زنگ زدند – اخبار ورزشی

به گزارش خبرآنلاین؛ بهادرانی که در خط میانی ذوب آهن بازی می کند از زمین خودی توپ را وارد دروازه سایپا کرد تا یک گل استثنایی به ثمر رسانده باشد. بهادرانی درباره این گل می گوید:« اگر دقت کرده باشید یکی دو قدم با توپ جلو رفتم و منتظر بودم مهاجم خارجی ما برود در فضا و به او پاس بدهم. یک لحظه سرم را بالا گرفتم و رحمان احمدی را دیدم. تصمیم گرفتم توپ را به سمت دروازه بزنم و خوشبختانه توپ جایی رفت که باید می رفت. با این شرایط توپ های لیگ که صدای همه را درآورده، این یک شوت ما صاف توی دروازه رفت که این موضوع برایم جالب است.»

بهادرانی که در سپاهان همبازی رحمان احمدی بود، در خلال بازی با او صحبت هم کرده است. او در این خصوص می گوید:« وقتی مهدی رجب زاده می خواست به رحمان احمدی پنالتی بزند او را دیدم. به شوخی به رحمان گفته بودم که زیاد جلو نیا، توپ را می اندازم پشت سرت!»

بهادرانی بعد از به ثمر رساندن این گل زیبا خوشحالی نکرد. او در این باره می گوید:« هیچوقت خوشحالی نمی کنم. اصلا بلد نیستم خوشحالی کنم. وقتی سالی یک گل می زنم دیگر نمی روم دنبال یادگیری خوشحالی بعد از گل. البته چون هافبک دفاعی هستم روی زدن اینجور گل ها فکر می کنم اما این بار توانستم این گل را وارد دروازه سایپا کنم.»

او در پایان صحبت هایش می گوید:« در این دو – سه روز اخیر کل اصفهان به من زنگ زدند. آنهایی که در این ۵، ۶ سال هم با من تماس نداشتند زنگ زدند و گفتند خیلی خوب زدی، دمت گرم! حتی از خارج از اصفهان هم با من تماس گرفتند و گفتند خیلی خوب زدی و گلت قطعا بهترین گل فصل می شود.»

۴۳ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.