“فرشتگان بر فراز آسمان‌”حامد بهداد‌ را همراهی می‌کنند

۰۵خردادماه،

“فرشتگان بر فراز آسمان‌” توانستند “حامد بهداد”‌ و جمعی دیگر از هنرمندان را همراهی کنند.

“شیوا خسرو‌مهر” بازیگر در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: “فرشتگان بر فراز آسمان‌” اثری جذاب و تازه از “محمدرضا آهنج‌” است که در آن کار، ایفاگر “آمنه‌” هستم.
و ی تصریح کرد: قصه این مجموعه به یه‌ دوست صمیمی و همکار نشان در فرودگاه کشور برمی‌گردد و من در نقش همسر “حسن پورشیرازی‌” با “آهنج‌” همکاری می‌کنم.
“خسرومهر‌” اظهار داشت: معتقدم بسیاری از مجموعه‌هایی که کار کرده‌ام همگی آنها جزء آثار ماندگار تلویزیون خواهند شد و قصه مردانه و جذاب “فرشتگان بر فراز آسمان‌” هم اثری ماندگار خواهد شد. 
فرشتگان بر فراز آسمان‌” اپیزودی است بازیگر مجموعه “نوشدارو” گفت: این سریال بازیگران اصلی دارد که در هر اپیزود اتفاقی برای آنان می‌افتد که شاید یک شوکی خاص و دیدنی برای مخاطب به حساب آید.
 
*حضور یک سوپراستار‌ در “فرشتگان بر فراز آسمان‌”
 
“خسرو‌مهر” تصریح کرد: سوپر استار‌های سینما به مجموعه “آهنج‌” می‌آیند و “حامد بهداد‌” نیز چند سکانسی‌ به ایای‌ نقش پرداخته است.
وی خاطر نشان کرد: این سریال با حضور بزرگان عرصه بازیگری و سوپراستار‌هاساخته می‌شود که هنوز بسیاری از آنان وارد کار شده‌اند.
گفتنی است؛ “فرشتگان بر فراز آسمان‌” در ۳۰ قسمت به کارگردانی “محمدرضا آهنج”‌،  بر منظور پخش از شبکه یک سیما در دست تولید است./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.