فرش ۵ میلیارد تومانی در دست قاچاقچیان

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ سهشنبه ۱۶آبان۹۱،

به گزارش تفسیری گروه وبگردیممتازنیوز، سرپرست سرکلانتری نهم پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از بازداشت سه قاچاقچی خبر داد و افزود: متهمان هنگام مبادله غیرقانونی یک تخته فرش متعلق به دوران صفویه به ارزش پنج میلیارد تومان دستگیر شدند.
سرهنگ عبدالرضا مهابادی گفت: در جهتی اجرای طرح امنیت محله محور و مطالبات شهروندان در خصوص برخورد با قاچاقچیان عتیقه، ماموران دایره تجسس کلانتری تحقیقات خود را در خصوص شناسایی این اشخاص آغاز نمودند.

وی افزود:ماموران در تحقیقات خود متوجه شدند فردی به نام منصور قصد فروش غیر قانونی یک تخته فرش نفیس تاریخی متعلق به دوران صفویه که تصویر یوسف پیامبر بر روی آن نقش بسته بود و ارزش پنج میلیارد تومان داشت را دارد.

سرهنگ مهابادی اضافه نمود: با توجه به اطلاعات به دست آمده در خصوص نحوه عملکرد قاچاقچیان و با در نظر گرفتن اینکه محل مبادله در حوالی یکی از روستاهای محدوده خاور شهر بود ، ماموران بلافاصله برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند.

وی اظهارداشت: ماموران با زیر نظر گرفتن محل مبادله کالا، در یک عملیات غافلگیرانه موفق شدند متهمان را هنگام مبادله کالا دستگیر نمایند.

سرپرست سرکلانتری نهم تصریح نمود: در بازرسی از خودروی متهمان که منصور، امید و شاهرخ نام داشتند فرش عتیقه موصوف در ابعاد ۴۰/۱*۶۰/۲ که در داخل یک کاور لباس در صندوق عقب خودرو پراید جاسازی شده بود، کشف و ضبط گردید.

سرهنگ مهابادی افزود: ماموران متهمان را به همراه اموال مکشوفه برای تکمیل پرونده و تحقیقات بیشتر در خصوص جرایم احتمالی دیگر به پایگاه نهم پلیس آگاهی شهرری انتقال دادند.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.