فرصت ایده آل نمایشگاه هند برای فعالان صنعت ساختمان

۲۷خردادماه،

http://www.bananews.ir/حضور در نمایشگاه صنعت ساختمان هند یکی از بهترین راه های ورود به عرصه سرمایه گذاری در این کشور به عنوان سومین اقتصاد بزرگ دنیا از نظر برابری قدرت خرید است.

به گزارش حضور در نمایشگاه صنعت ساختمان هند یکی از بهترین راه های ورود به عرصه سرمایه گذاری در این کشور به عنوان سومین اقتصاد بزرگ دنیا از نظر برابری قدرت خرید است. رشد سریع اقتصادی علی رغم رکود جهانی، نبود ممانعت های سرمایه گذاری خارجی در زمینه پروژه های زیرساختی، معافیت های مالیاتی برای اغلب پروژه های زیرساختی و حمایت های شاخص دولت از فعالان صنعت ساخت و ساز از جمله دلایلی است که سرمایه گذاران خارجی را از کشورهای مختلف دنیا برای حضور در این بازار عظیم سرمایه ترغیب می کند. ارتباط بین پروژه های زیرساختی و توسعه اقتصادی، یک فرآیند مقطعی و برای مدت زمان معین نیست بلکه فرآیند مداومی است که برنامه ریزی دقیق در آن منتج به حصول نتایج مورد نظر و استفاده بهینه از امتیازات مذکور خواهد شد.

نمایشگاه صنعت ساختمان هند که شهریور ماه سال جاری در شهر بمبئی، پایتخت تجاری این شبه قاره پهناور برگزار خواهد شد، گزینه بسیار مناسبی برای برقراری چنین ارتباط هایی است. شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان نیز در راستای نیل به اهداف مذکور، با استقرار پاویون ملی ایران سعی کرده است که فرصت ایده آلی را برای تولیدکنندگان و فعالان صنعت ساختمان کشور فراهم آورد.

در این راستا متقاضیان برای حضور در این نمایشگاه و به منظور رزرو فضای باقی مانده می توانند با شماره تلفن های ۲۶۱۱۶۱۵-۲۶۱۲۵۵۷-۰۳۱۱ تماس حاصل کنند.

– ، خبرها صنعت ساختمان کشور، عمران – معماری – شهرسازی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.