فرصت دادن به هنرمندان جوان از نکات مثبت جشنواره موسیقی فجر است

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

شاهین فرهت در گفت و گو با هنرآنلاین/

شاهین فرهت معتقد است، فرصت دادن به جوانان هنرمند در این جشنواره از نکات مثبت جشنواره موسیقی فجر است زیرا جوانان جایی ندارند تا هنر خود را ارائه دهند در نتیجه این جشنواره این هنرمندان جوان را به جامعه هنری معرفی می‌کند و بهتر است این جوانان بعد از ایام جشنواره نیز مورد حمایت قرار گیرند.

شاهین فرهت، آهنگساز در گفت و گو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین دربارهٔ جشنواره موسیقی فجر گفت: خوشبختانه امسال تا حدودی این جشنواره بهتر برگزار شد و در اختتامیه امسال بر خلاف سال‌های قبل وعده‌های خوبی داده شد که بیان‌گر رشد موسیقی در سال‌های آینده است.

این آهنگساز در ادامه بیان کرد: وزیر ارشاد از راه اندازی دوباره ارکسترها صحبت کرد که این موضوع سبب خوشحالی همه ما شده است زیرا همان طور که می‌دانیم ارکسترها برای یک کشور لازم و ضروری می باشند در نتیجه باید به آن‌ها بها دهیم.

فرهت خاطرنشان کرد: جشنواره موسیقی فجر روند رو به رشدی خواهد داشت البته امسال برگزاری این جشنواره با مشکلاتی همراه بود که بهتر است در سال‌های آینده این مشکلات برطرف شود، به عنوان مثال صدابرداری بسیاری ضعیف بود و به نظر من صدای خواننده و صدای ساز یک نوازنده به صورت اوریجینال به گوش مخاطبان نمی‌رسید در نتیجه این مشکل باید توسط مسئولین حل شود.

این آهنگساز تاکید کرد: همچنین فرصت دادن به جوانان هنرمند در این جشنواره از نکات مثبت جشنواره موسیقی فجر است زیرا جوانان جایی ندارند تا هنر خود را ارائه دهند در نتیجه این جشنواره این هنرمندان جوان را به جامعه هنری معرفی می‌کند و بهتر است این جوانان بعد از ایام جشنواره نیز مورد حمایت قرار گیرند.

شاهین فرهت افزود: همچنین باید از اساتید برجسته این حوزه برای برگزاری کنسرت دعوت کنند زیرا این اساتید گنجینه موسیقی می باشند و بهتر است هنرشان را ارائه دهند در نتیجه باید توازن برقرار شود.

این آهنگساز در ادامه گفت: همچنین نکته مثبت دیگر این جشنواره تجلیل از هنرمندان و موسیقی‌دانها بود که به نظر من باید از جواد لشکری یگانه بازمانده تصانیف ارزنده تجلیل و قدردانی شود.

پایان پیام/۴۶
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.