فرصت مجدد ثبت‌نام در دوره‌های بدون آزمون کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد

۲۵ام بهمن ،

154-10.jpg

ثبت‌نام از متقاضیان دوره‌های بدون آزمون کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی از چهارشنبه (۲۵ بهمن ماه) آغاز شد.

به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر ناصر اقبالی با اعلام این خبر گفت: آن دسته از متقاضیانی که در مهلت اولیه موفق به ثبت‌نام در دوره بدون آزمون مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته نشده‌اند، می‌توانند با مراجعه به پایگاه ثبت‌نام الکترونیکی مرکز آزمون به آدرس www.azmoon.org نسبت به ثبت‌نام خود اقدام نمایند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: داوطلبان لازم است پس از ثبت‌نام در پایگاه الکترونیکی مرکز آزمون با در دست داشتن رسید ثبت‌نام پس از ۴۸ ساعت به واحد دانشگاهی مورد نظر خود جهت ثبت‌نام قطعی مراجعه نمایند.

اقبالی در ادامه به داوطلبان پیشنهاد کرد: با توجه به مدت زمان محدود این مرحله در اسرع وقت نسبت به ثبت‌نام خود اقدام و همچنین قبل از خرید کارت اعتباری ثبت‌نام در این دوره، از وجود ظرفیت پذیرش در رشته محل مورد نظر خود اطمینان حاصل نمایند.

وی در ادامه تاکید کرد: پذیرش دانشجو در این مرحله تنها برای نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۲-۹۱ معتبر بوده و پذیرفته‌شدگان امکان ثبت‌نام با تاخیر در نیمسال‌های بعدی را نخواهند داشت.

وی در پایان به داوطلبان پیشنهاد کرد: متقاضیان اگر در مراحل ثبت‌نام با سوال یا ابهامی مواجه شدند، می‌توانند از طریق پایگاه اینترنتی www.azmoon.org و www.pubr-azmoon.com سوال خود را مطرح یا به آدرس porsesh@azmoon.net ارسال نمایند تا کارشناسان مرکز در اسرع وقت به آنها پاسخ گویند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.