فرصت یا دام؟

۳۱فروردین۱۳،

تعطیلی های به وجود آمده در مسابقات لیگ برتر را می توان از دو بعد مورد بررسی قرار داد و از آن تحت عنوان فرصت یا دام نام برد.

 به گزارش خبرنگار ورزشیممتازنیوز،  در هر دوره مسابقات ورزشی به خصوص در حرفه فوتبال شرکت در یک چرخه و خارج نشدن از آن برای حفظ آمادگی الزامی است.
 
به همین خاطر است که در اغلب موارد سرمربیان و مدیر عاملان تیم ها نسبت به وقفه به وجود آمده در مسابقات اعتراض های بسیاری می کنند.

چنین وقفه هایی اغلب به سبب بازی های  آسیایی و یا اردو و بازی های تیم ملی ایجاد می شوند، اینکه در اوج مسابقات یک تیم ناچار شود از روزهای آمادگی خود دور شود در ظاهر هر نتیجه بسیار بدی خواهد داشت اما مدیریت یک تیم می تواند به جای اینکه به بازیکنانش استراحت مطلق دهد با برنامه ریزی در خصوص بازی های تدارکاتی با دیگر تیم ها،  سعی در تداوم  آمادگی بازیکنانش داشته باشد.

در این میان شاید عنوان شود تیم هایی که به عنوان مثال بازی آسیایی دارند آمادگی بیشتری برای شرکت در ادامه مسابقات لیگ داشته باشند اما از طرف دیگر مسئله خستگی این تیم ها مطرح می گردد که تقریبا بلافاصله بعد از مسابقات آسیایی خود باید دوباره در جریان بازی های  لیگ قرار بگیرند./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.