فرقه شیطان پرستی تا «نامحرم» نقد می گردد

۲۶م آذر ،

در هفته فرهنگی هنری منطقه ۵ /

سینماپرس-گروه هفت هنر/ در هفته فرهنگی هنری منطقه ۵ تهران بزرگ، برنامه های مختلفی از جمله نقد رمان «نامحرم» نوشته یاسر نوروزی و برنامه «راه و بیراه» در مبارزه با شیطان پرستی برگزار خواهد شد.

به گزارش سینماپرس، کتابخانه علامه جعفری در پنجاه وهشتمین نشست از سلسله نشست‌های‌ «بلور قلم» داستان «نامحرم» نوشته یاسر نوروزی را روزسه شنبه ۲۸ آذر ساعت۱۶ مورد نقد و بررسی قرار می‌دهد.
این رمان در ۴۲۴ صفحه از سوی انتشار یافتنات آموت منتشر وروایت یک مقطع ویژه زمانی از زندگی شخصیت اصلی داستان به نام «ناصر» است، که به شیوه پازل مانند در طول رمان شرح داده وذهن فعال و پیگیر خواننده را می‌طلبد تا تکه‌های پازل این رمان را کنار هم بچیند و داستان را دنبال کند.
این گزارش می افزاید این نشست روزسه شنبه ۲۸ آذر ساعت ۱۶ با حضور نویسنده، محمد رضا گودرزی و علی شروقی (منتقدین) در کتابخانه علامه جعفری برگزار می‌شود.

کارگاه شعر «عیار سخن»
کارگاه شعری با عنوان «عیار سخن» در فرهنگسرای معرفت اجرا می گردد.
در برنامه های فرهنگی هنری منطقه ۵، « عیار سخن» روز سه شنبه ۲۸ آذر ساعت ۱۷ با هدف آشنایی هر چه بیشتر شهروندان با شعرو ادب فارسی از سوی فرهنگسرای معرفت برگزار می گردد.
بر همین اساس در این برنامه ، تقی فکورزاده به عنوان کارشناس برنامه به تحلیل، نقد و بررسی شعر ایران و جهان پرداخته و روش های سرودن صحیح شعر را به هنرجویان می آموزد.

از سوی کودکان«لذت خواندن با پدر»را درک می کنند
در کتابخانه شیخ فضل الله نوری برنامه «لذت خواندن با پدر» با هدف تقویت نقش پدر در برقراری ارتباط آموزشی و تعلیم و تربیت فرزندان برگزار می گردد.
بر همین اساس روز پنجشنبه ۳۰ آذر ساعت۱۰ محمدرضا یوسفی(نویسنده ادبیات کودک)پدران را با شیوه های قصه گویی ،چگونگی بحث و بررسی کتاب خوانده شده،آشنایی با شیوههای داستانک نویسی و تحکیم روابط عاطفی و کلامی میان فرزندان و پدران آشنا می سازد.
اجرای مسابقه فرهنگی میان پدران و فرزندانشان از دیگر بخش های این برنامه است.

بررسی فرقه ضاله شیطان پرستی در «راه و بیراه»
«راه و بیراه» با هدف معرفی و آشنایی هر چه بیشتر شهروندان با خرافگری فرقه ضاله شیطان پرستی روز سه شنبه ۲۸ آذر ساعت ۱۰ درخانه فرهنگ میثاق برگزار می گردد.
بر همین اساس در این برنامه دکترتوسلی مدرس دانشگاه و پژوهشگر مسائل اجتماعی، خانواده ها با افکارشیطان پرستی که این روز ها در جامعه سایه انداخته و در کمین جوانان است آشنا می شوند.
سخنرانی پیرامون شیطان پرستی و پخش کلیپ و فیلم و توزیع سی دی های آموزشی از دیگر بخش های برنامه «راه و بیراه» است.

انتهای پیام/ع/

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۹۱۷۵


شبکه خبری سینمای ایران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.