فرکی : امیدواریم بتوانیم راه آهن را درتهران شکست دهیم

حسین فرکی روز چهارشنبه درنشست خبری پیش از دیدار فولاد خوزستان برابر راه آهن افزود: راه آهنی ها همانند سال گذشته دیرتر از سایر تیم ها جمع شدند و تمرینات پیش فصل نداشتند.

وی افزود: اما این تیم با درایت کادرفنی مناسب خود توانسته در پایان هفته پنجم ۶ امتیاز کسب کند،عملکرد این تیم نسبت به سال قبل قابل قبول بوده و به طور قطع از این تیم در آینده بیشتر خواهیم دید.

فرکی گفت: در این رویارویی دو تیم دنبال کسب هر ۳ امتیاز هستند و امیدواریم ما بتوانیم مقابل این تیم به پیروزی برسیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره تازه ترین شرایط تیمش نیز گفت:متاسفانه برنامه های ما درفصل جاری قدری کند پیش می رود بطوری که حتی انتظارات حداقلی ما نیز برآورده نشده است.

وی افزود: این تیم درپایان هفته پنجم تنها ۵ امتیاز کسب کرده و این موضوع با هدف گذاری ما در ابتدای فصل بسیار فاصله دارد.

فرکی افزود:البته عملکرد ما در مقایسه با سایر تیم ها آنچنان هم بد نیست ما با صدرجدول ۶ امتیاز فاصله داریم و اگر بتوانیم راه آهن را در بازی فردا شکست دهیم به طور حتم وضعیت مان بهتر از گذشته خواهد شد.

وی درباره مصدومان و محرومان تیم فوتبال فولاد خوزستان نیز گفت:خوشبختانه محروم و مصدوم نداشتیم و تمام بازیکنانمان را دراختیار داریم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به سووالی مبنی براینکه پس از حضور کی‌روش شاهد حضور مربیان پرتغالی در لیگ برتر ایران هستیم این درحالی است که آنها نتوانستند در فوتبال ایران خوب نتیجه بگیرند، اظهارداشت: مربیان پرتغالی به تبعیت از کارلوس کی روش به ایران سرازیر شده اند چرا که افراط و تفریط همیشه در فوتبال ما بوده است.

سرمربی تیم فوتبال فولاد اضافه کرد: پرتغال در سطح دنیا دارای فوتبال صاحب نامی دارد و اینکه مربیان پرتغالی با این سابقه و کارنامه وارد فوتبال ما شدند جای خوشحالی دارد و می‌تواند نقش مهمی را در فوتبال ما ایفا کنند.

با این همه وی متذکر شد: البته مربیان پرتغالی باید متوجه باشند فضای فوتبال ما نسبت به جاهای دیگر متفاوت‌تر است. در فوتبال ما توجه به نتیجه گرایی بیش از حد است و تیمی که نتیجه نگیرد به طور حتم مربی اش بیکار می شود زیرا همه تقصیرات بر گردن مربی می افتد.

به اعتقاد وی’ اما دور اندیشی و استراتژی باعث می‌شود که منتظر بمانیم و ببینیم این مربیان با چه هدفی به فوتبال ما آمدند و چه برنامه‌ای را دنبال می کنند اگر قرار باشد مربیان با مبالغ هنگفت درفوتبال ایران به کار گرفته شوند و ما هدف خاصی را از این موضوع دنبال نکنیم به طور حتم راه درستی را نرفته‌ایم’.

سرمربی تیم فوتبال خوزستان تاکید کرد: باید اهداف بهره مندی از مربیان خارجی در کشور تعریف شود و ما برای حضور آنان برنامه داشته باشیم و از دانش آنان به نحو مطلوب استفاده کنیم.

تیم های راه آهن شهرری و فولاد خوزستان فردا (پنجشنبه) درآغاز هفته ششم به دیدار یکدیگر می روند.

این بازی ساعت ۱۰/۱۹ در ورزشگاه اکباتان برگزار می شود.

ورزشی.**۹۱۴۴**۱۵۵۳

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۸۷۰۸۵


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.