فرماندارخرم بید:خانواده ماموران انتظامی حامی نظم وامنیت جامعه هستند

به گزارش ایرنا، داود ایوبی به مناسبت هفته نیروی انتظامی در جمع ماموران انتظامی و خانواده های آنان در شهرستان خرم بید افزود: خدمت در این نهاد و لباس مقدس جهاد در راه خداست و هرکسی به این جهادگران عرصه امنیت کمک کند، اجر و پاداش معنوی دارد.

وی عملکرد نیروی انتظامی در شهرستان خرم بید را قابل تقدیر دانست و اظهارکرد: اعتمادی که بین این نیرو و مردم بوجود آمده سرمایه بزرگ اجتماعی است.

فرماندار خرم بید با تاکید برای حفظ آمادگی نیرو ها در برخورد با هنجار شکنان ادامه داد: دشمنان اسلام پس از شکست در توطئه های سیاسی، اجتماعی، نظامی هم اکنون با جنگ اقتصادی به میدان آمده و به زعم خود سعی در جدایی مردم از انقلاب دارند که وظیفه نیروی انتظامی بسیار خطیر و مهم است.

در این مراسم چندین برنامه فرهنگی و هنری به اجرا درآمد ودر پایان از طرف فرماندار و فرماندهی انتظامی شهرستان لوح تقدیر و هدایایی اهدا شد.

همچنین به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، ماموران، کارکنان و فرمانده انتظامی خرم بید به همراه فرماندار و دیگر مسوولان این شهرستان گلزار شهدای صفاشهر را غبارروبی و عطر افشانی کردند.

فرماندار خرم بید در این مراسم هم گفت: با حضور مکرر مسوولان در گلزار شهدا ضمن اینکه به شهدا و خانواده آنها ادای احترام می شود، وفاداری خودمان را به آرمان شهدا و انقلاب نیز اعلام می داریم.

شهرستان خرم بید به مرکزیت صفاشهر در طول دفاع مقدس ۲۲۱ شهید والا مقام تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.ک/۲

۷۳۷۳/۶۸۱

انتهای پیام /*


www.irna.ir
منبع:ایرنا
بازنشر: ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.