فرماندار: بیمارستان شفت با۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال تکمیل است

ˈجواد شفیعی ثابتˈ روز چهارشنبه در خصوص روند احداث بیمارستان شفت در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: احداث این بیمارستان به عنوان یکی از نیازهای اساسی مردم منطقه بر اساس مصوبه سفر ریاست جمهوری آغاز و در لیست پروژه های مهر ماندگار کشور قرار گرفته است.

وی دستگاه مجری این بیمارستان را اداره راه و شهرسازی عنوان و اظهار کرد: طی سه سال گذشته بیش از ۳۴ میلیارد و پانصد میلیون ریال اعتبار برای ساخت بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهرستان شفت هزینه شده است.

فرماندار شفت اضافه کرد: پروژه هایی که تا پایان خردادماه سال آینده به بهره برداری می رسد، پروژه های مهر ماندگار در کشور محسوب می شوند، اما با توجه به برنامه ریزی های انجام گرفته این پروژه زودتر از موعد مقرر به بهره برداری خواهد رسید.

شفیعی ثابت همچنین از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان خواست در جذب نیروهای اداری و خدماتی که غیر از شیوه آزمون قصد به کارگیری آن را دارند، از منابع انسانی بومی شهرستان شفت بر اساس روال دستورالعملهای اداری اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، هم اکنون مردم این شهرستان برای امور درمانی خود، از خدمات بهداشتی و درمانی بیمارستان های شهرهای همجوار همچون فومن و رشت بهره مند می شود که مشکلات فراوانی را برای آنها در پی دارد.

شهرستان شفت با بیش از ۶۹ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.ک/۳

۷۲۹۴ / ۶۰۳

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.