فرماندار چالدران بر لزوم برقراری مودت و محبت در بین دستگاه های اجرایی تاکید کرد

۰۱م اسفند ،

احمدرضا قلی پور روز سه شنبه در جلسه کارگروه توسعه اشتغال روستایی شهرستان چالدران افزود: شهرستان چالدران به فرمایشات و رهنمودهای مقام عظمای ولایت لبیک می گوید و اعلام می داریم که اقدامات دستگاه های اجرایی این شهرستان به عنوان مجریان امور باید به گونه ای تنظیم شود که در راستای جبران خطاها باشد.

وی بر لزوم برقراری مودت و محبت در بین دستگاه های اجرایی تاکید کرد و یادآور شد: در راستای اجرای منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری باید بیش از پیش در جهت خدمت رسانی به مردم گام برداشته شود.

فرماندار چالدران در ادامه سخنان خود از دهیاران به عنوان ماموران خط مقدم تماس با مردم در روستاها یاد کرد و گفت: در شهر های زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت مسوولیت ایجاد اشتغال و ارائه تسهیلات با کمیته امداد امام خمینی (ره) است لذا دهیاران باید نهایت همکاری و تعامل را با این نهاد در راستای شناسایی و معرفی اشخاص واجد شرایط داشته باشند.

ناصر حسین زاده رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) چالدران هم در این جلسه از تشکیل پرونده اشتغال و ارائه تسهیلات برای ۷۹۵ نفر خبر داد و گفت: در این راستا ۶۷۵ نفر از تسهیلات ایجاد اشتغال بهره مند شده اند و ۱۱۵ نفر جهت دریافت تسهیلات به بانک های عامل معرفی شده اند.

۷۱۲۸/۵۸۳

انتهای پیام /*

Economic@irna.ir


www.irna.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.