فرمانده حوزه سلمان فارسی فرومد:ماه رمضان، ماه خودسازی معنوی است

جمعه ۶ مرداد – ۰۱:۱۱:۳۲ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – فرمانده حوزه سلمان فارسی فرومد گفت: ماه رمضان، ماه خودسازی معنوی و فرصتی طلایی برای انسان که با رعایت تقوا و ترک محرمات غبار غفلت و ظلمت را از دل بزداید.
به گزارش خبرگزاری آریا ، غلامرضا جزءبستجانی در مراسم بسیجیان پایگاه امام رضا(ع) فرومد با اشاره به اهمیت ماه مبارک رمضان افزود: فرد روزه‌دار از روشنایی سحر برای یافتن راهی به سمت کمال، انسانیت و معنویت بهره می‌گیرد.
وی اظهار داشت: حضور شما در این مراسم‌ها باعث افزایش روحیه معنوی‌تان می‌شود که امیدوارم با حضور پررنگ‌تر خود در شب‌های قدر نیز این معنویت را افزایش دهید و برای ماه‌های دیگر نیز ذخیره کنید.
فرمانده حوزه سلمان فارسی فرومد، همچنین انس با قرآن را در این ماه یادآور شد و خاطرنشان کرد: بسیجیان و همه ما با شرکت منظم در جلسات جزءخوانی قرآن کریم و انس بیشتر با مفاهیم والای آن می‌توانیم حظ معنوی وافری از این فرصت الهی ببریم و خودسازی معنوی را در خودمان از همین ماه آغاز کنیم.
جزء بستجانی از همه بسیجیان خواست تا با حضور خود در راهپیمایی روز قدس حمایت خود را از ملت‌های مظلوم و بخصوص فلسطین اشغالی اعلام کنند و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی بکوبند.
به مناسبت فرا رسیدن ماه پرفیض و برکت رمضان غبارروبی مساجد به همت حوزه سلمان و پایگاه‌های تابعه در مساجد فرومد و روستاهای اطراف انجام شد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۲۷۱۳۱۱۳۲۰۶۲


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.