فرمانده راهور ناجا خبر داد: کاهش تصادفات در شمال کشور

چهارشنبه ۱ شهریور – ۰۴:۱۷:۳۲ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- سردار اسکندر مومنی با اشاره به بهبود روند تصادفات در استان گیلان گفت: همکاری دستگاه‌ها نوید بخش روزهای خوب ترافیکی برای کشور خواهد بود.
به گزارش خبرنگار انتظامی آریا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار اسکند مومنی در حاشیه بازدید از مجموعه فعالیت‌های پلیس راهور گیلان گفت: استان گیلان به علت شرایط طبیعی منحصر به فرد خود و همچنین فاصله کوتاه با پایتخت همواره مورد استقبال هموطنان برای مسافرت به این خطه سرسبز بوده و بدون شک گیلان در زمره اولین استان‌های گردش‌پذیر و پر تردد کشور محسوب می‌شود.
وی افزود: پلیس راه و راهنمایی و رانندگی استان در تمام طول سال با شرایط ترافیکی خاص مواجه بوده به نحوی‌ که در روزهای پایان هفته نیز شاهد ورود مسافر به استان گیلان هستیم.
رئیس پلیس راهور نیروی انتظامی بیان داشت: در مواردی آمارها حاکی از آن است که طی چند روز به اندازه جمعیت استان مسافر وارد گیلان می‌شود و این حجم مسافر در کنار تراکم بالای جمعیت استان که با اسکان ۱۷۳ نفر در هر کیلومتر متراکم‌ترین استان کشور بوده و شرایط ترافیکی ویژه‌ای را ایجاد کرده است.
وی با ابراز رضایت از شرایط ترافیکی استان گیلان گفت: وضعیت تصادفات و تلفات استان گیلان در سال گذشته بسیار خوب بوده به نحوی که گیلان در رتبه دوم کشور از نظر کاهش حوادث قرار گرفت.
مومنی ادامه داد: در ماه‌های اولیه سال ۹۱ روند افزایش تصادفات را در گیلان شاهد بودیم که با اتخاذ تدابیر مناسب توسط فرمانده انتظامی استان و همچنین اجرای درست این تدابیر توسط پلیس راه در دو ماه سپری شده از تابستان که بسیار هم از نظر ترافیکی حائز اهمیت است شاهد روند کاهشی تصادفات هستیم.
وی ابراز امیدواری کرد که این روند تا پایان سال به همین شکل ادامه پیدا کند.
فرمانده راهور ناجا در ادامه افزود: نکته جالب توجه در استان همدلی و همکاری تمام سازمان‌ها و نهادهای درگیر در امر ترافیکی است که این موضوع نوید روزهای خوب ترافیکی برای استان گیلان و کشور محسوب می‌شود و مطمئناً با ادامه این روند شاهد تحول بزرگ در شرایط ترافیکی استان در آینده نزدیک خواهیم بود.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۸۲۲۱۶۱۷۳۲۳۴۲


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.