فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) : دفاع مقدس ابهت ابر قدرتها را در هم شکست

سردار سرتیپ پاسدارˈیعقوبعلی نظریˈ عصر چهارشنبه در رزمایش رزمی، فرهنگی ثامن الائمه (ع) بشرویه افزود: برای پیروزی در مقابل دشمنان و دفاع از خواسته های باید علاوه بر داشتن ایمان در مسیر خواسته های متعالی مجاهدت کرد .

وی اضافه کرد: در این مسیر مجاهدت بدون معرفت و بصیرت راه به جایی نخواهد برد و به همین دلیل است که باید با هشیاری بیش از پیش در مسیر شناخت و تحقق اهداف اصیل انقلاب و دفاع مقدس همتی مضاعف داشته باشیم .

سردار نظری اظهار داشت : ملت ایران با بصیرت همیشگی خود در گام اول انقلاب اسلامی ایران را به ثمر رساند و سپس برای حفظ انقلاب و دفاع از آرمانهای رهبر کبیر انقلاب هشت سال جانانه در مقابل دشمن ایستاد.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) جایگاه رفیع کشورمان دربین جوامع مسلمان را ناشی از استقامت مردم ایران دانست و گفت : امروز حماسه های دفاع مقدس به الگویی برای ما تبدیل شده تا از مسیر حق منحرف نشویم .

وی تاکید کرد : بصیرت مردمی ، ایمان به ارزشها و وجود رهبری با درایت و آگاه سه مولفه ای هستند که هسته یک مقاومت اسلامی را شکل می دهند که ملت ما با دارا بودن این سه اصل در تمام برهه های حساس در مقابل فشارهای دشمنان ایستاه اند .

سردار نظری ادامه داد : ما باید هسته های مقاومت را بیش از پیش مستحکم کنیم و با بهره گرفتن از فرهنگ نابی که در دوران هشت سال دفاع مقدس آفریده شد پایدارتر و استوارتر از قبل در مسیر دفاع از ایران استقامت کنیم . ۱۱۰

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.