فرمانده سپاه دامغان:سپاه شگفتی جهانیان را برانگیخته است

سه شنبه ۵ اردیبهشت – ۰۴:۲۵:۰۳ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – فرمانده سپاه دامغان گفت: سپاه پاسداران علی رغم اینکه هیچ گونه پیشینه نظامی گری نداشت لکن در دفاع مقدس و در زمانی کوتاه شگفتی جهانیان را برانگیخت.
به گزارش خبرگزاری آریا ، سرهنگ پاسدار محمدحسن مرتضوی در جمع کارکنان سپاه دامغان افزود: سپاه از آموزش های کلاسیک دانشکده های نظامی بی بهره بود، اما با حضور مقتدرانه و معنوی در دفاع مقدس چنان افتخارهایی آفرید که عظمت آن را در ژرفای سخن معمار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) می توان یافت.
وی بیان داشت: حضور سپاه در سنگر دفاع از انقلاب، خنثی سازی توطئه ها و خاموش کردن شعله فتنه های کور گروهک های داخلی فعالانه حاضر شد و حضور در سنگر سازندگی و طراحی و ساخت سلاح ها و تجهیزات مدرن نظامی بر موفقیت های روز افزون این نهاد افتخار آفرین افزود.
فرمانده سپاه دامغان خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزون بر جنبه دفاع در برابر دشمن ضریب امنیت اجتماعی کشور را با ایجاد روحیه امیدواری افزایش داد و معادله های دشمنان را در ایجاد تهدید نظامی بر ضد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بر هم زد.
وی افزود: فعالیت های فرهنگی سپاه یکی از مأموریت های اصلی این نهاد در کنار مأموریت های دیگر است.
مرتضوی با اشاره به الگوهای معنوی و مدیریتی امروز سپاه تصریح کرد: اگر امروز سپاه درانجام وظیفه خود موفق است به خاطر این است که پاسداران و بسیجیان همیشه از دستورات و رهنمودهای امام خامنه ای (مدظله العالی) پیروی کرده و شهدا را که در عرصه جهاد اکبر و اصغر پیروز بوده اند الگوی مدیریتی و معنوی خود قرار داده اند.
فرمانده سپاه دامغان تصریح کرد: پاسداران باید بدانند هر چه نهال انقلاب اسلامی تنومندتر شود وظایف پاسداران بیشتر و حساس تر می شود و تنها راه در امان بودن از خطرات و انجام درست وظائف، افزایش بصیرت و عمل به فرمایش امام راحل(ره) است.
وی با اشاره به کلام امام خمینی (ره) که فرمودند«شما آقایان که الان پاسدار انقلاب اسلامی هستید همان طوری که از انقلاب پاسداری می کنید تکلیف بالاتر این است که از خودتان پاسداری کنید» گفت: ترویج شایستگی های پاسداری و تقویت باورهای دینی، از جمله تکالیف پاسداران است.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۴۲۴۱۶۲۵۰۳۵۴۶


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.